سردار ذوالقدر در جلسه هماهنگی اجلاسیه 12000 شهید استان تهران با سرهنگ ایلکا:

معابر اسلامشهر به تصاویر هزار شهید شهرستان مزین شود / حتی تصویر یک شهید هم نباید از قلم بیفتد

جلسه هماهنگی یادواره های شهرستانی به منظور آمادگی برای برگزاری اولین کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران و سرهنگ پاسدار هادی ایلکا، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) اسلامشهر در محل مرکز حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۴۵۵
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

 فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در این جلسه   گفت: کتاب های ویژه شهدای شهرستان  باید ویراستاری، تکمیل و با نشان کنگره ملی 12 هزار شهید استان تهران تجدید چاپ شود.

 سردار احمد ذوالقدر با تشریح جزئیات نخستین  اجلاسیه 12000 شهید استان تهران و 4000 شهید لشکر 10 سیدالشهدا(ع) گفت: جلسه ستاد کنگره شهدای استان با فرمانداری های شهرستان های استان برگزار شده است و نظر به اهمیت موضوع شهرداری ها مکلف   به فضا سازی شهر و نصب تابلوهای مختلف با طراحی های زیبا در ورودی و خروجی و معابر سطح شهر با نشان کنگره ملی شهدای استان هستند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با تاکید بر اجرای دقیق مصوبات این اجلاسیه، اظهار داشت: برای ما همه شهدا و خانواده آنان عزیز هستند و باید حتی یک نفر از این عزیزان فراموش نشود. وی ادامه داد: تا قبل از برگزاری کنگره عظیم 12 هزار شهید استان تهران با همه خانواده های معظم شهدا دیدار و از آنان تجلیل خواهد شد که تاکنون بخش اعظمی از این برنامه اجرا شده است و انشاالله بقیه دیدارها   تا قبل برگزاری کنگره شهدا انجام خواهد شد.

ذوالقدر گفت: تصاویر همه هزار شهید شهرستان اسلامشهر چاپ و در تمامی معابر، کوچه ها و خیابان ها و مکانهای عمومی شهر نصب شود به گونه ای که شهر با عطر و بوی شهدا معطر  و معلوم شود در شهر چه خبر است و مردم احساس کنند که قرار است اتفاق مهمی در شهرشان بیفتد.

 سردار ذوالقدر، با ادای احترام به خانواده معظم شهدا، بویژه مادران گرانقدر شهدا، تصریح کرد: دایره المعارف ویژه شهدای شهرستان از شهدای روستایی گرفته تا شهدای اقلیت های دینی تهیه و تدوین شود . وی تاکید کرد: حتی یک شهید نباید از قلم بیفتد و تصاویر همه 1000 شهید عزیز این شهرستان باید چاپ و در شهر  نصب شود ؛ اگر حتی عکس یک شهید کار نشود و مادر یک شهید از نبودن تصویر فرزند دلبندش در شهر دلگیر شود، ارزش کل کار ما خراب می شود. 

 

 

  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار