حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی:

مدل حکمرانی اسلامی باید با نظم منطقی ارائه شود

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تصریح بر اینکه بیداری اسلامی و ضد استکباری کشورها در حال تحقق است، گفت: الگو و مدل حکمرانی اسلامی می‌بایست با نظم منطقی ارائه شود.
کد خبر: ۹۵۶۳۴۴۰
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست تبیینی و بصیرتی دوره تکمیلی «علمداران تبلیغ» با موضوع «نظام حکمرانی دینی» که با حضور ۷۰ نفر از نخبگان و اساتید برجسته سطوح عالی حوزه علمیه قم در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: نظام حکمرانی دینی باید به‌نحو درست تبلیغ شود زیرا دشمن سعی دارد تا جوانان را به این باور برساند که مشکل اصلی ما اداره حکومت بدست دین است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی تصریح کرد: عمر حاکمیت دینی برای اولین‌بار در طول تاریخ به ۴۵ سال رسیده است و یقینا بقای انقلاب اسلامی در گرو ولایت‌ فقیه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا در حال مرگ تدریجی است و این موضوع یادآور آیه شریفه «وَیمْحَقَ الْکافِرِینَ» است.

مدل حکمرانی اسلامی باید با نظم منطقی ارائه شود

این نشست در ادامه دوره تکمیلی علمداران تبلیغ بود که بیست‌دوم تا بیست‌وششم مردادماه سال جاری در دارالقرآن علامه طباطبائی قم برگزار شده بود.

مدل حکمرانی اسلامی باید با نظم منطقی ارائه شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار