کهگیلویه و بویراحمدی ها در مسابقه «خوش آمدی قهرمان» شرکت کنید

مسابقه تولیدات هنری و رسانه ای «خوش آمدی قهرمان» هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کهگیلویه‌ و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۶۶
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، به مناسبت تشییع پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسمات استقبال، تشییع و تدفین شهدا به تصویر کشیده می‌شود.

مسابقه عکاسی «خوش آمدی قهرمان» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه‌وبویراحمد، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حوزه هنری استان و ستاد کنگره سرداران و شهدای استان برگزار خواهد شد.

موضوع مسابقه به تصویر کشیدن شکوه حضور مردم در مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدا در بخش‌های عکاسی با گوشی موبایل و دوربین حرفه‌ای، کلیپ‌های کوتاه یک الی دو دقیقه‌ای یا فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای، خاطره، دل‌نوشته و داستان کوتاه و همچنین موشن‌گرافی اعلام شده است.

شرایط ارسال اثر به گونه‌ای بوده که عکس‌ها و کلیپ‌ها به صورت فایل اصلی، متن‌ها در قالب فایل ورد، مشخصات صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره تماس، عکس‌ها باید فاقد هرگونه امضا، مارک یا نشانه و همچنین همه آثار باید از جغرافیای استان کهگیلویه‌وبویراحمد گرفته شده باشند.

مهلت ارسال آثار تا ۱۵ دی‌ماه امسال و نحوه ارسال آثار در پیام رسان‌های داخلی شامل ایتا و سروش به شماره ۰۹۱۷۶۶۰۶۸۳۴ اعلام شده است.

در پایان با برگزاری اختتامیه مسابقه در پایان دی‌ماه سال ۱۴۰۲ به نفرات برگزیده هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمدی ها در مسابقه «خوش آمدی قهرمان» شرکت کنید

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار