همزمان با ایام فاطمیه:

فضای دیار ترشیز به عطر لاله زهرایی معطر شد+تصاویر

مردم دیار کاشمر بویژه جوانان و نوجوانان با استقبال گسترده خود از لاله زهرایی بار دیگر با شهیدانمان عهد بستند تا راهشان را در سنگر علم و دانش ادامه دهند.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۸۵
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر؛ امروز مردم ولایی ترشیز همزمان با عزادری ایام فاطمیه، میزبان مهمانی از عملیات کربلای یک بودند که تنها 23 سال سن داشت.

جوان بود و بی نام و نشان دنیوی و همچون مولایش امام علی (ع) به دنیا تعلق خاطری نداشته و فقط آمده بود تکلیفش را انجام دهد و با سربلندی به نزد مادرش حضرت رهرا (ص) برود.

گفته می‌شود و نوشته می‌شود شهید گمنام اما همه خوب می‌دانیم که این شهیدان حتی نام و نشانشان را هم فدای اسلام کردند تا به دشمنان انقلاب اسلامی‌مان یادآوری کنند که فرزندان این مرز و بوم از همه چیز خود و همه تعلقات دنیوی خود برای مقتدرتر شدن انقلابمان می‌گذرند و اجازه نمی‌دهند توطئه‌هایشان عملی شود.

امروز مردم دیار کاشمر بویژه جوانان و نوجوانان با استقبال گسترده خود از لاله زهرایی بار دیگر با شهیدانمان عهد بستند تا راهشان را بویژه در سنگر علم و دانش ادامه دهند.

امروز مدارس ترشیز معطر به عطر شهیدی شد که پیام همرزمانش را از عملیات کربلای یک هدیه آورده بود که اجازه ندهید دشمن با بمباران مسموم خود، باعث ایجاد شک و تردید در دلهایتان شود بلکه مصمم تر از قبل از انقلاب اسلامی دفاع کنید و پیرو و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتمان آسیبی نرسد.

خبرنگار افتخاری بسیج/ حوریه صادقی زیرک آباد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها