خبرهای داغ:

تحقق صلح و سازش میان ۳ طایفه در دزفول

رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان از تحقق صلح و سازش میان ۳ طایفه در دزفول با موضوع نزاع و درگیری در قالب پویش به حرمت حضرت فاطمه زهرا (س) می بخشم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۶۶
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

به گزارش بسیج خوزستان ،حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در گفتگو با روابط عمومی توسعه حل اختلاف استان خوزستان پیرامون این پرونده بیان داشت: در پی درگیری و نزاع دسته جمعی میان ۳ طایفه در دزفول که منجر به تخریب تعدادی وسیله نقلیه و مجروح شدن چند نفر از این ۳ طایفه شده بود، با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به شورای حل اختلاف این شهرستان جهت حل و فصل و ایجاد مصالحه بین این 3 طایفه ارجاع شد.

وی افزود: اعضا و صلح یاران شورای حل اختلاف دزفول در اقدامی جهادی و برگزاری جلسات متعددی بین بزرگان و ریش سفیدان این طایفه ها و با تببین آموزه های دینی در خصوص صلح و سازش، خوشبختانه توانستند در راستای پویش به حرمت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می بخشم بین آنان صلح و سازش برقرار کنند. و پس از اعلام رضایت نسبت به یکدیگر نیز چندین پرونده که در محاکم قضایی مطرح بود مختومه گردید.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه ضمن قدردانی از پیگیری و همت اعضا و صلح یاران شورای حل اختلاف این شهرستان، خاطر نشان کرد: بر اساس دستورات دینی و قرآنی وساطت و میانجگیری بین مردم و ایجاد سازش و مصالحه از وظایف مسلمانان و مومنان است که در این راستا شوراهای حل اختلاف به عنوان مرجعی رسمی و قانونی از انجام این امر مهم ضمن ایجاد صلح و سازش در تحقق این تکلیف مهم دینی، اخلاقی و انسانی کمک شایانی می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار