اردوی جهادی گروه پرواز خاکی در منطقه اسلام آباد برگزار شد + گزارش تصویری

اردوی جهادی پرواز خاکی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ۲۰ آذر ماه در منطقه اسلام آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۵۴
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

 

اردوی جهادی پرواز خاکی در منطقه اسلام آباد برگزار شد + گزارش تصویریعلی علیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: فعالیت گروه جهادی پرواز خاکی بسیج دانشجوی استان زنجان بیشتر در مناطق محروم استان است که خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

وی به برگزاری اردوی جهادی پرواز خاکی در منطقه اسلام آباد زنجان که ۲۰ آذر ماه برگزار شد اشاره کرد و گفت: این اردو به مناسبت ایام فاطمیه و ادای دین بسیار کوچک این گروه جهادی به پیشگاه این بانوی بزرگوار بود برگزار شد.

مسئول برادران گروه جهادی پرواز خاکی افزود: با توجه به اینکه اسلام آباد جزء مناطق محروم شهر زنجان است تصمیم بر این شد که اردوی جهادی در این منطقه برگزار شود.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی در دو گروه برادران و خواهران فعالیت می‌کند بیان کرد: خدمات رایگان ارایه شده در منطقه اسلام آباد شامل غربالگری قند خون، فشار خون، دندانپزشکی، دارویی، مامایی، تغذیه، روانشناسی از جمله خدماتی بود که توسط این گروه ارائه شد.

علیجانی تصریح کرد: ۲۰ الی ۳۰ پزشک به صورت ثابت در تمامی رشته‌ها عمومی و تخصصی با این گروه همکاری دارند و بقیه اعضا نیز به صورت متغیر شامل اساتید و دانشجویان هستند که در این گروه فعالیت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه حوزه تخصصی این گروه جهادی بهداشت و درمان است گفت:، اما با توجه به اینکه هدف گروه جهادی محرومیت زدایی است بنا به نیاز مناطق محروم این گروه در دیگر حوزه‌ها از جمله عمرانی، فرهنگی، آموزشی نیز فعالیت می‌کند.

وی گفت: ما امیدوار هستیم دستگاه‌های بیشتری در این طرح مشارکت داشته باشند تا بتوانیم فعالیت گروه جهادی پرواز خاکی را گسترش دهیم تا اقشار محروم بیشتری تحت این خدمات قرار گیرند.

 

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
آخرین اخبار