حوزه بسیج دانش آموزی شهید رجایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک

نشست بصیرتی و روشنگری در مدرسه شهید دستغیب چاه بنارد

پایان این برنامه از دانش آموزان فعال در زمینه قرآنی و ورزشی تجلیل گردید
کد خبر: ۹۵۶۲۷۵۲
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید رجایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک:

 

نشست بصیرتی و روشنگری در مدرسه شهید دستغیب چاه بنارد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک ؛با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک نشست بصیرتی و روشنگری باحضورمعلمین ،مدیران ،معاونان و به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید رجایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک در روستای چاه بنارد مدرسه شهید دستغیب برگزار شد.  

 

حجت الاسلام درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک عنوان داشتند:امروزه دانش آموزان ، نوجوانان و مدارس مهمترین اهداف دشمن برای تهاجم فرهنگی هستند و برگزاری این نشست های بصیرتی و گفتمان های دینی می تواند در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاثیر گذار باشد.

 

درویشی ادامه داد:گفتمان دینی مدارس و نشست های بصیرتی با هدف نهادینه کردن دین و ارزش های اسلامی و انقلابی در بین قشر جوان و نوجوان برگزار می شود

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد:استکبار به دنبال اینست که جامعه ما را به بیراهه بکشاند تا ازاین طریق نوجوانان بی بندو بار پرورش دهند ، لذا بایدبیشتر تلاش شود، باید بدانیم که توسل به اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام و به خصوص حضرت امام حسین(علیه السلام) و اقداماتی بزرگترین کمک به جامعه امروز ونوجوانان ما باشد.

 

وی افزود:اخلاق اسلامی از احكام ضروري اسلام است كه عموم مسلمانان در رعايت آن اتفاق نظر دارند. كتاب، سنت، فقه و سيره‌ي اسلامي بر آن صراحت دارد. از نظر اسلام، اخلاق اسلامی وسيله‌اي است براي صيانت و ارتقاي شأن و شخصيت،در فرهنگ اسلامي فلسفه دلايل آن تبيين شده، و تبعات آن بيان گرديده است.

 

در پایان این برنامه از دانش آموزان فعال در زمینه قرآنی و ورزشی تجلیل گردید .

ارسال نظرات
آخرین اخبار