فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر تاکید کرد:

اصناف و بازاریان، سربازان اسلام در جنگ اقتصادی هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: اصناف و بازاریان، سربازان اسلام در جنگ اقتصادی هستند و کلاسهای آموزش فقه بازار و اصول معاملات در همین راستا ضروری است.
کد خبر: ۹۵۶۲۵۷۰
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

اصناف و بازاریان ما، سربازان اسلام در جنگ اقتصادی هستند/ آموزش فقه در معاملات از ضروریات است

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر؛ رئیس اداره صمت با همراهی مسئول بسیج اصناف، رئیس اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی و تعدادی از پیشکسوتان بازار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر دیدار کردند.

سرهنگ حسین دهقانی در ابن دیدار عملکرد اصناف و بازاریان شهرستان کاشمر را به عنوان سربازان اسلام در این جنگ اقتصادی نابرابر که دغدغه خدمت به قشر متوسط وکم برخودار را دارند ستودنی دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر با  اشاره به مبانی فقه بازار و اصول معاملات بیان داشت: لازم و ضروری است که در همین راستا آموزش های لازم به کسبه داده شود تا با آگاهی بیشتری بتوانند به مردم خدمت کنند.

دهقانی افزود: واقع شدن مسجد جامع در مرکز بازار و وجود حوزه‌های فعال علمیه نشان از اهمیت دادن مردم دیار ترشیز به اصول دینی و مبانی اسلام است بویزه که ما امروز شاهد بازاری سالم و فعال هستیم.

وی یادآور شد: در جهت رفع مشکلات حوزه بازار با همراهی مسئولین شهرستان و همکاری بسیج اصناف و کارخانجات آمادگی لازم را داریم تا با همکاری هم بتوانیم خدمات ارزنده‌تری به مردم ارائه دهیم.

در ادامه رئیس اداره صمت کاشمر، ضمن تبریک انتصاب فرماندهی جدید مقاومت بسیج  و قدردانی از خدمات فرماندهی اسبق، اصناف شهرستان را افرادی بصیر، ولایت مدار، متدین، زمان شناس و قدرشناس خواند که با درک درست از شرایط فعلی به مردم خدمت می‌کنند.

مهندس اشرفی بیان  داشت: اصناف و بازاریان کاشمر با همراهی درست با سیاست‌های دولت انقلابی و مردمی و رعایت درصد سودهای تعیینی و اعمال تخفیفات لازم درشرایط فعلی، کمک رسان سفره مردمی هستند و در تمامی صحنه ها و مراسمات ملی و مذهبی، حضور خودجوش و تحسین برانگیزی دارند.

وی افزود: کمکهای این عزیزان در برپایی مراسمات زبانزد عام و خاص است و همیشه مورد تقدیر مسئولین خدمتگزار قرارگرفته و اداره صمت با هماهنگی کامل با نماینده عالی دولت در شهرستان باهمکاری بسیج اصناف،اتاق اصناف واتحادیه های صنفی به پاس شکر نعمت در ایام سال باحضور درمحل واحد‌های صنفی از کاسبان امین تقدیر و تشکر می‌کنند.

در ادامه روسای اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی به نیابت از جامعه بزرگ اصناف، مطالبات و دغدغه‌های خود را عنوان و در راستای همکاری همه جانبه با ماموریت های سپاه در حوزه های مربوطه اعلام آمادگی کردند.

حبرنگار افتخاری بسیج/ حوریه صادقی زیرک آباد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها