خبرهای داغ:

لزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان/ بسیج شبکه ای مردم پایه برای حل مشکلات و پیشرفت کشور است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای تحقق دولت مردمی و ایران قوی تاکید کرد و گفت: بسیج شبکه ای مردم پایه برای حل مشکلات و پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۷۰
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان سمنان که در سالن هلال احمر شهرستان سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب «حقیقت بسیج» تبدیل همه تهدیدات به فرصت است» و ما نیز در استان سمنان بر مبنای همین نگاه و دیدگاه، مسائل را در بخش های مختلف احصا می کنیم.
وی افزود: احصای مسائل و مشکلات در بخش های مختلف با هدف مردمی کردن پیشرفت کشور دنبال می شود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: تحقق شعار دولت مردمی و ایران قوی را باید با مشارکت نخبگان و آحاد مردم برای تصمیم سازی و تصمیم گیری مسئولان فراهم کنیم.
بسیج شبکه ای مردم پایه برای حل مشکلات و پیشرفت در کشور است
سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان سمنان با بیان اینکه بسیج در واقع تبدیل همه تهدیدات به فرصت ها است گفت: در استان سمنان نگاه در همه رده های بسیج زمینه مردمی کردن پیشرفت در همه ابعاد در دستور کار است.
وی با بیان اینکه تحقق شعار دولت مردمی و ایران قوی با مشارکت آحاد مردم و نخبگان شکل می‌گیرد افزود: خود سازی، جامعه سازی و زمینه سازی تمدن نوین اسلامی سه رکن اساسی گام دوم انقلاب اسلامی بوده که وظیفه ی همه ما عمل به این فرامین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها