پنج لاله خوشنام هوای ابری تبریز را معطر کردند

تبریز- پیکر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز وارد این شهر و با استقبال مردم رروبرو شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۲۰
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آاستان گفت: این شهدا تا ۲۳ آذر ماه جاری در شهرهای مختلف استان میهمان مردم خواهند بود و پس از آن کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان را معطر خواهند کرد.

دریادار رضا عباسی اضافه کرد: پیکر مطهر این شهیدان گمنام ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از میدان شهدای شهر تبریز تشییع و به شهرهای مورد نظر به خاکسپاری انتقال داده می‌شوند.

وی ادامه داد: پیکر یکی از شهدا در مرکز فنی و حرفه‌ای شماره یک تبریز و پیکر یکی دیگر از شهدا نیز در شهر تیمورلوی بخش گوگان از توابع شهرستان آذرشهر، پیکر سه شهید دیگر نیز در بخش ترک شهرستان میانه، مقبره شیخ شهاب الدین اهری در شهرستان اهر و پادگان فرماندهی پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در مراغه به خاک سپرده خواهد شد.

این شهدا در عملیات والفجر هشت در منطقه بوارین به سال ۱۳۶۲، والفجر چهار منطقه پنجوین به سال ۱۳۶۲، عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار به سال ۱۳۶۵، تک دشمن در منطقه زبیدات به سال ۱۳۶۷ و عملیات خیبر در جزیره مجنون به سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار