رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام؛

شکست‌های پی‌درپی آمریکا را به افول نزدیک کرده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: طی سال‌های گذشته آمریکا خیلی تلاش کرد که به ایران آسیب بزند؛ اما شکست‌های پی‌درپی این کشور را به افول نزدیک کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۲۱۹۱
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور گفت: آمریکای امروز در ضعیف‌ترین حالت خود قرار دارد و دوران افول این کشور سال‌هاست که شروع شده اما حوادث اخیر این روند را سرعت بخشیده است و این به آن علت است که به‌خصوص در سال گذشته در تلاش برای آسیب‌زدن به ایران بوده است.

 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه حمله ایران به عین‌الاسد ضربهٔ محکمی به هیمنهٔ پوشالی آمریکا وارد کرد؛ افزود: حمله به عین‌الاسد یک حمله غافلگیرانه مقتدرانه و در ابعاد تاکتیکی وسیع در مقابل چشم جهان و به‌نوعی برای اولین‌بار بود که کشوری توانست مستقیم به مواضع حساس و مهم آمریکا حمله کند.

 

چراغی‌پور با اشاره به اینکه قدرت نظامی و دفاعی و توان موشکی ایران حرف اول را در منطقه و حتی کل دنیا می‌زند، گفت: ما توانسته‌ایم با وجود تحریم‌های ظالمانهٔ آمریکا علیه ملت ایران، به یکی از قدرت‌های مطرح دنیا و بزرگ‌ترین قدرت منطقه‌ای در عرصه‌های مختلف از جمله نظامی، علمی، فرهنگی، سیاسی، پزشکی و... تبدیل شویم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه آمریکا دیگر فقط با ایران طرف نیست، افزود: قدرت ایران فراتر از مرزهای خود پا گذاشته و به کشورهای منطقه هم استواری و مقاومت و استقلال آموخته. کشورهایی مثل لبنان، یمن و دیگر کشورهای منطقه امروز خود به بازوهای فرامنطقه‌ای ایران تبدیل شده‌اند.

 

 وی بیان داشت: برای مقابله با این قدرت ضعیف و پوشالی که شریان حیاتی آن تفرقه بین کشورها و فروش سلاح به آنها و چاپ بدون پشتوانه دلار است دیگر نیازی به ورود مستقیم ایران نیست؛ بلکه نیروهای تازه‌نفس جبههٔ مقاومت مثل یمن می‌توانند مقتدرانه کشتی‌های انگلیسی را توقیف کنند و قدرت‌های پوشالی غرب مثل آمریکا، اسرائیل و انگلیس را به‌زانو دربیاورند.

 

چراغی‌پور خاطرنشان داشت: امروز فرایند آگاهی‌یافتن مردم دنیا با حقایق سیاسی جهان به طور گسترده آغاز شده و دروغ‌پردازی‌های رسانه‌ای غرب دیگر محلی از اعراب ندارد. چراکه چشم جهان به روی حقیقت قدرت اسلام و حقانیت و پاک‌دستی ایران و منطقه باز شده است.

 

 وی تصریح کرد: آمریکا و هم‌کیشانش حتی دیگر در میان مردم خودشان هم محبوبیت و مقبولیت خود را ازدست‌داده‌اند که این را در آمار اعتراضات مردمی، قتل و جنایات، آمار خودکشی‌ها و فساد و بزهکاری‌های اجتماعی می‌توان دید.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به اینکه همت بلند و رهنمودهای رهبر فرزانهٔ انقلاب؛ سکان‌دار کشتی پیشرفت ایران، است، افزود: به حول و قوهٔ الهی این دولت‌های فاسد و جنایت‌کار به‌زودی شاهد سلطه و استیلای کامل ایران بر اریکهٔ قدرت جهانی خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار