گفتگو با فرمانده اسوه بسیج؛

بسیجی خستگی ناپذیر

فرمانده پایگاه اسوه حضرت خدیجه سلام الله علیها از بسیجیان خستگی ناپذیر است، که در لبیک به فرمان حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) برای آموزش نظامی خواهران وارد بسیج شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۱۲۱
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛  به بهانه راهیابی پایگاه اسوه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) برای دومین سال پیاپی به مرحله کشوری در رقابت عملکرد پایگاهای برتر، گفتگویی داریم با فرمانده موفق و خستگی ناپذیر این پایگاه که تقدیم شما مخاطبان عزیز می شود.

سلام

ضمن تبریک به شما لطفا  خودتان رامعرفی بفرمایید وبرای ما بگویید سابقه بسیجی شما از چه تاریخی هست؟

باسلام و تشکر از شما خواهر خوبم سکینه احمدی هستم فرمانده پایگاه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهربن .

فکر میکنم سال ۱۳۶۳ بود که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که خواهران هم باید آموزش نظامی ببینند. من شب سخنرانی ایشان راگوش دادم و فردا صبح به سپاه شهرکرد مراجعه کردم و درخواست ثبت نام برای آموزش نظامی را داشتم، که به من گفتند فعلا حضرت امام(رحمت الله علیه) سخنرانی کرده اند و  باید دستورالعمل به دست ما برسد، تا اقدام کنیم؛ ۱۰ روز دیگر مراجعه کنید.

  بی صبرانه ۱۰ روز دیگر صبرکردم و دوباره مراجعه کردم. خوشبختانه این بار آقای ابراهیم حسین پور  گفتند قرار است ۲ نفرخانم بفرستیم تهران دوره مربیگری ببینند و اینجا برای خواهران آموزش نظامی بدهند و از من خواستند که برای شرکت در دوره تربیت مربی به تهران بروم و از آن روز من عملا با افتخار بسیجی هستم.

بفرمایید درحال حاضر علاوه بر فرماندهی پایگاه حضرت خدیجه( سلام الله علیها) به چه کاری مشغول هستید؟

بازنشسته آموزش وپرورش هستم و فعلا یکی از مدارس بزرگسالان را به عنوان موسس و مدیر اداره می کنم.

خانم احمدی علل موفقیت خودتان در فرماندهی پایگاه را عنوان کنید؟

 به کاری که در حال انجام آن هستم ایمان  دارم و آن را وظیفه خودم می دانم.  تلاش می کنم هیچ گونه کوتاهی در کار نداشته باشم و برای انجام بهتر کارها از همه خواهران و همه ظرفیتهای موجود در شهرم و اطرافم استفاده کنم.

 درخواست شما  از خانواده ها برای هدایت و تربیت و تعالی فرزندانشان چیست؟

درخواست من از خانواده ها این است تلاش کنند فرزندان خود را با بسیج و مسجد آشنا کنند و به این سمت سوق دهند، چون در این صورت هم از لحاظ اعتقادی و اخلاقی، هم از لحاظ پرکردن اوقات فراغت، هم از لحاظ پیشرفتهای علمی، هم برای تخلیه انرژی فرزندان، فضای مناسب و مورد اعتمادی هست و در بخشهای مختلف فعالیتهای متنوعی در پایگاهها وجود دارد، که هرکس باتوجه به نیاز و خواسته خودش فعالیت می کند.

به عنوان سوال پایانی از طرح هایی که در پایگاه حضرت خدیجه (س) اجرا کرده اید بفرمایید؟

 طرح ازدواج آسان_طرح پیوند کودک ونوجوان با مسجد_طرح حافظان کوچک- طرح هر محله یک خانه قرآنی_ طرح هرکوچه یک معتمد... از جمله اقدامات و طرح هایی است که اجرا کرده ایم.

خانم احمدی ممنون از اینکه وقت خودتان را دراختیار ماقراردادید با آرزوی موفقیت درمرحله کشوری برای شما

خبرنگار افتخاری بسیج؛  فردوس علی بیگی

ارسال نظرات
آخرین اخبار