به مناسبت روز دانشجو دردانشگاه آزادنیکشهر؛

دانشجویک روشنفکرتمام عیارمسلمان ومتدین است

نشست روشنگری طرح شهیدآرمان علی وردی به مناسبت روز دانشجو برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۶۹
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر،سرهنگ پاسدارحسین نکوئی فرمانده سپاه ناحیه نیکشهرگفت:از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد. اول جریان علم و تحقیق دوم جریان آرمان گرایی‌ها و آرمان خواهی‌ها و هدفگذاری‌های سیاسی و اجتماعی.

وی دانشجویان را به بالا بردن سطح معرفت مأنوس بودن با قرآن و خواندن عمیق نوشته‌های مرحوم شهید مطهری و فضلای بزرگ سفارش کرد و افزود باید همت شما این باشد که در دنیا به وضعی برسیم که اگر کسی بخواهد به تازه‌های علمی دست پیدا کند مجبور باشد زبان فارسی یاد بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر گفت: انتخابات موضوعی است سیاسی که به دیانت ربط داده شده است انتخابات فقط رای دادن و انداختن رای در صندوق نیست بلکه یکی از نگاه‌هایی است که همگان باید به آن داشته باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: انتخابات پلی است برای منافع ملی و اینکه از منافع ملی برای ترویج ایمان و امید مردم به کار گرفته شود تاکید.

نکویی در ادامه تصریح کرد: باید دشمن را از خودی بشناسیم وجود انتخابات تلاش کردن برای روبرو شدن با دشمنی است که یأس و ناامیدی را برای نسل جوان القا می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار