خبرهای داغ:
در پیامی مشترک؛

مسئولان سپاه ناحیه گرمسار روز دانشجو را به دانشجویان ولایت مدار تبریک گفتند

فرماندهی سپاه ناحیه گرمسار و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه روز دانشجو را به تمام دانشجویان انقلابی و ولایتمدار تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۶۱۸۴۷
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، فرمانده سپاه ناحیه گرمسار و مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در پیامی مشترک روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفتند.
متن این پیام بدین شرح است:


بی شک نعمت گرانقدر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی دانشجویان و فرهیختگانی است که همواره در حرکت‌ها و جریان‌های انقلابی پیشرو بوده و سینه خود را در مقابل شرارت استعمار واستبداد سپر نموده اند، امروز نیز در سنگر جهاد علم و دانش شاهد تلاش‌های بی نظیر و مثال زدنی دانشجویان هستیم.
۱۶ آذر روز دانشجو، فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است، دانشجویانی که با علم و بصیرت دینی، به تاسی از ائمه اطهار (ع) در مسیر پرافتخار شهدای والامقامی هم، چون سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها قرار گرفته اند.
امروز شما دانشجویان گرامی، با درس خواندن، علم آموزی، پژوهش و رفتن به سمت مرز‌های دانش برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران، در حال جهاد فی سبیل الله هستید.
اینجانبان با گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن ۱۶ آذر به تمامی دانشجویان پرتلاش شهرستان گرمسار، توفیقات روز افزون این قشر فرهیخته و اندیشمند را از خداوند متعال خواستاریم.

سرهنگ پاسدار ایرج گلینی
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار

حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله تیموریان
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار