مسئول شورای جهادی دانشجویی استان البرز:

باید از ظرفیت جهادی دانشجویان در توسعه کشور استفاده بهینه شود

مرادی ضمن تبریک روز دانشجو با اشاره به اهمیت فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی، گفت: باید از ظرفیت جهادی دانشجویان در توسعه کشور به نحو شایسته‌ای استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۶۱۸۳۳
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، محمد علی مرادی مسئول شورای جهادی دانشجویی استان البرز و مسئول گروه جهادی حضرت حمزه سیدالشهدا (ع)، اظهار داشت: دانشجویان به عنوان یکی از اقشار فرهیخته جامعه می‌توانند نقش موثری در توسعه کشور داشته باشند و حضور آن‌ها در عرصه فعالیت‌های جهادی می‌تواند در توسعه و تحول کشور بسیار موثر باشد.
باید از ظرفیت جهادی دانشجویان در توسعه کشور استفاده بهینه شود
وی با بیان اینکه گروه حمزه سیدالشهدا(ع) یکی از گروه‌های دانشجویی جهادی بسیج سازندگی استان البرز است که چند مرتبه به عنوان گروه جهادی برتر شناخته شده است، گفت: به عنوان دانشجوی نمونه جهادی استان البرز و کشور دو مرتبه در هفته بسیج در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ سعادت دیدار با رهبر معظم انقلاب برای من حاصل شده که این امر افتخار بزرگی برای من است.

مسئول گروه جهادی حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه این گروه جهادی در حوزه‌های مختلف عمران روستایی، توسعه زیرساخت‌ها در مناطق کم برخوردار، شاداب سازی مدارس، احداث و مرمت خانه محروم، برپایی اردو‌های جهادی پزشکی، اشتغال زایی و شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی فعال است.

مرادی با بیان اینکه گروه جهادی حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) تا کنون زمینه اشتغال زایی و اعطای وام جهت ۴۰۰ نفر را به واسطه بهره گیری از منابع تسهیلاتی از بسیج سازندگی استان البرز و بنیاد علوی فراهم آورده است، گفت: حمایت از اشتغال و تولید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب یکی از الویت‌های کاری گروه‌های جهادی حمزه سیدالشهدا (ع) است.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات گروه جهادی حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) در زمینه آسیب‌های اجتماعی، چون طلاق، کودکان کار و ...، خاطرنشان کرد: برگزاری نخستین استارت آپ ملی جمع آوری ایده در حوزه آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین برنامه گروه جهادی حمزه سیدالشهدا (ع) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار