نخستین دفتر پیشخوان خدمات شهرسازی گناباد به بهره‌برداری رسید

نخستین دفتر پیشخوان خدمات مهندسی شهرسازی شهرداری گناباد فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۵۶۱۶۹۱
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، شهردار گناباد در همین زمینه گفت: با توجه توسعه فناوری ارتباطات، انتظارات شهروندان از خدمات شهرداری‌ها افزایش‌یافته و دفتر خدمات شهرسازی شهرداری گناباد به‌عنوان نخستین دفتر پیشخوان شهرسازی در این شهرستان باهدف سرعت بخشی در ارائه خدمات و صدور پروانه‌های ساختمانی فعالیت خود را آغاز کرد.

مهران حسین‌زاده ادامه داد: به‌روزرسانی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان مبتنی بر فناوری‌های نوین ارتباطی و پیشبرد اهداف دولت الکترونیک، کاهش زمان در ارائه خدمات و کسب رضایتمندی شهروندان رویکرد مهم شهرداری گناباد به شمار می‌رود و شهروندان با راه‌اندازی این دفتر پیشخوان می‌توانند بدون حضور در شهرداری مجوزهای خود را دریافت کنند.

وی افزود: برون‌سپاری خدمات شهرسازی به بخش خصوصی، باتوجه‌به توان، انگیزه و مدیریت بهتر باعث افزایش بهره‌وری فعالیت‌ها و خدمات شهرداری گناباد می‌شود.

حسین‌زاده در خصوص اقدامات شهرداری گناباد در زمینه اجرای نهضت ملی مسکن بیان کرد: شهرداری از همه ظرفیت خود برای سرعت بخشی طرح‌های این بخش استفاده می‌کند و در حوزه شهرسازی نیروها در ۲ نوبت در حال کار هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار