خبرهای داغ:

سومین آیین تجلیل از پیرغلامان حسینی تبریز برگزار شد

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این آیین گفت: این آیین که به یادکرد و تجلیل از مقام شهیدان و جانبازان مداح هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد، جای قدردانی ویژه دارد.
کد خبر: ۹۵۶۱۵۴۸
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبر بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی آل‌هاشم به نگاه ویژه این رویداد در تجلیل از شهیدان و جانبازان مداح در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

وی افزود: سومین آیین تجلیل از پیرغلامان حسینی تبریز با عنوان "نشان ارادت" که به یادکرد و تجلیل از مقام والای شهیدان و جانبازان مداح هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد، جای قدردانی ویژه از دست‌اندرکاران این برنامه در نهادهای متولی، شهرداری تبریز و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز دارد.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به هم‌زمانی برگزاری سومین آیین تجلیل از پیرغلامان حسینی تبریز با ایام فاطمیه و کنگرهٔ ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، از فضای معنوی و قدسی رزمندگان در جبهه‌ها و فداکاری‌های جوانان فاطمی و حسینی استان آذربایجان‌شرقی در هشت سال دفاع مقدس سخن گفتند.

با حضور وی همچنین در پایان این آیین، از کتاب «حسینیه بازار» که به‌همت شهرداری منطقه هشت تبریز منتشر شده است رونمایی شد.

 سومین آیین تجلیل از پیرغلامان و خادمین آستان حسینی، با حضور و همراهی شهروندان تبریزی و به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز هم‌زمان با ایام فاطمیه در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار