خبرهای داغ:
بهترین الگوها؛

جهادگرانی که دل در گرو خدمت به مردم محروم دارند+تصاویر

همدان-یک گروه جهادی در شهرستان اسدآباد جمعه‌های خود را به ساخت مسکن محرومین اختصاص می‌دهند و بدون هیچ چشم‌داشتی دل در گرو خدمت به مردم محروم دارند.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۹۸
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امروز با یک گروه جهادی در شهرستان اسدآباد آشنا شدیم که کارشان دیده ها را به خود جلب می کرد. اعضای این گروه شبیه اعضای گروه‌های جهادی که می‌شناختیم نبودند.

اعضای این گروه جهادی با علایق و سلایق مختلف دور هم جمع شده بودند با آن هدف که آرزوهای افراد را برآورده کنند و برای این امر جمعه‌های خود را به ساخت مسکن محرومین اختصاص می‌دهند و بدون هیچ چشم‌داشتی دل در گرو خدمت به مردم محروم دارند.

از روحانی و مکانیک گرفته تا معلم و مهندس و اگزوزساز و خبرنگار در این گروه فعالیت می‌کنند و این حضور به هیچ نهاد یا اداره‌ای وابسته نبوده و کاملاً خودجوش و اعضای آن روز به روز در حال اضافه شدن می باشد؛ به طوری که حالا اعضای آن به حدود ۹۰ نفر رسیده است.

این گروه تاکنون توانسته ۵ خانه و بیش از ۵۰ حمام و سرویس بهداشتی برای خانواده‌های محروم بسازد و جدیدترین پروژه آنها نیز ساخت خانه‌ای در روستای ایوراع است و پس از آن به سراغ خانه‌دار کردن خانواده‌ای در سیراوند خواهند رفت.

یکی از این جهادگران که شغلش در حوزه اگزوز ماشین است، گفت: مشکلات گروه در فواصل مختلف با اتفاقاتی عجیب حل می‌شود و این به برکت خدمت صادقانه اعضا است. به طور اتفاقی به این گروه وصل شدم اما هم اکنون عضویت دوستانم در آن روند جالب و تندی دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار