خبرهای داغ:
بهاریان:

همدان، قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان استان شد

همدان-سرپرست هیات کشتی استان همدان گفت: تیم همدان با ۲۱۵ امتیاز در مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی استان همدان بر سکوی نخست ایستاد.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۸۴
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

سردار ولی بهاریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدات با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی استان همدان به میزبانی خانه کشتی اظهار کرد: در این رقابت‌ها تیم همدان با ۲۱۵ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، ملایر با ۱۷۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و بهار با ۹۳ امتیاز عنوان سومی را از آن خود کرد.

وی افزود: تویسرکان با ۸۰ امتیاز، فامنین با ۷۶، نهاوند با ۵۶، کبودراهنگ با ۳۱ و رزن با ۲۶ امتیاز عناوین بعدی را تصاحب کردند.

سرپرست هیات کشتی استان همدان با اشاره به نتایج انفرادی این رقابت‌ها گفت: در وزن ۵۷ کیلوگرم یونس اردلان‌راد از همدان در یک کشتی یک‌طرفه حسین فرجی از کبودراهنگ را شکست داد و صاحب دوبنده تیم استان در مسابقات قهرمانی کشور شد، در این وزن محمدمهدی سلگی از نهاوند و حامد مرادی از همدان صاحب نشان برنز شدند.

وی ادامه داد: در ۶۱ کیلوگرم، سینا زندی و امیرمهدی گودرزی هر دو از ملایر فینال مسابقات جوانان را این‌بار در این رده سنی تکرار کردند که زندی با شایستگی تمام حریف خود را با امتیاز عالی از میان برداشت تا در رقابت‌های کشوری ساری به مصاف حریفان خود برود. علی جمالی و مهرداد خاوری هر دو از همدان سوم این وزن شدند.

بهاریان با بیان اینکه در ۶۵ کیلوگرم داریوش ولی‌زاده از ملایر با غلبه بر امین طاهرلو از همدان قهرمان شد، گفت: محمدحسین محققی از فامنین و امیرحسین کردستانی از ملایر مشترکا سوم این وزن شدند.

وی تصریح کرد: یوسف کامرانی از همدان در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم کار سختی نداشت و در کمتر از یک دقیقه امیرحسین قاسمی را شکست داد تا بار دیگر نماینده این وزن در مسابقات کشوری باشد، در این وزن محمد ورمزیار از همدان و اصغر وزیری از بهار سوم شدند.

سرپرست هیات کشتی استان همدان با اشاره به اینکه در وزن ۷۴ کیلوگرم، علی کریمی از ملایر در یک کشتی جذاب نوید سلگی از نهاوند را شکست داد تا عنوان نخست را از آن خود کند، تصریح کرد: رضا رعنایی از همدان و علی‌اصغر عروجی از بهار در این وزن مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

وی افزود: در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم عباس زندیه از ملایر در یک کشتی نزدیک سام نرگسی از همدان را از میان برداشت تا راهی رقابت‌های کشوری شود و سیامک نوروزی از ملایر و علی رضایی از همدان سوم این وزن شدند.

بهاریان بیان کرد: هادی وفایی‌پور کشتی‌گیر ارزنده شهرستان بهار طبق پیش‌بینی‌ها در ۸۶ کیلوگرم بدون دردسر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد تا با روحیه‌ای ایده‌آل خود را مهیای رقابت با حریفان سرسخت در ساری کند و مهدی یادگاری از همدان در این وزن دوم شد و علی دهقان و کرامت زهره‌وند هر دو از ملایر نشان برنز را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه در ۹۲ کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان عنوان دار از همدان روی سکوی نخست ایستاد تا بخت خود را در رقابت‌های کشوری جستجو کند، گفت: امیرمحمد حمیدی از همدان روی سکوی دوم قرار گرفت و مهدی زرینی از ملایر و حسین رسولی از فامنین مشترکا عنوان سومی این وزن را تصاحب کردند.

سرپرست هیات کشتی استان همدان یادآور شد: در ۹۷ کیلوگرم دانیال شریعتی کار سختی نداشت و با شکست وحید حسینی از فامنین عنوان نخست را به دست آورد، ضمن اینکه حمید شاهیده از همدان و مهدی فراهانی از ملایر در این وزن سوم شدند.

وی اظهار کرد: در فینال سنگین وزن، میثم شرفی از همدان پوریا بیات از تویسرکان را برد و اول شد، میثم ترکاشوند از ملایر و علی زارعیان از همدان در این وزن سوم شدند.

بهاریان با اشاره به اینکه رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی در شهر ساری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه اعلامی، این رقابت‌ها روزهای ۲۲ تا ۲۴ آذرماه در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات