امام جمعه چناران تاکیدکرد:

ضرورت نهادینه شدن فرهنگ خدمات‌رسانی به معلولان و جانبازان در ادارات

امام جمعه چناران بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ خدمات‌رسانی به معلولان و جانبازان در ادارات، یاری و کمک به هم نوعان در قالب طرحهای مردم یاری و نیکوکاری برابر سفارش قرآن و ائمه معصومین(ع) تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۶۴
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، حجت الاسلام مظفر تاجی، نهادینه شدن فرهنگ خدمات‌رسانی به معلولان و جانبازان در ادارات امری ضروری دانست و اظهار کرد: از آنجا که زندگی افراد معلول و جانباز با محدودیت های خاصی مواجه است و ممکن است آنان در اجتماع با مشکلات خاصی مواجه شوند لذا این موراد باید مهم تلقی و برای رفاه حال معلولان تدابیری اندیشیده شود.

وی افزود: زبان یکی از نعمت هایی است که خداوند به انسان عطا کرده و مهمترین وسیله ارتباطی انسانها به شمار می رود لذا نقش بسیار مهمی در تمدن و فرهنگ ایفا می کند و باید در این رابطه مراقبت کرد زیرا با زبان ۷۰ گناه را می توان مرتکب شد.

تاجی غیبت کردن را یکی از موارد گناه به وسیله زبان عنوان کرد و توضیح داد: با غیبت کردن، آبروی فرد به مخاطره می افتد و نباید این گناه کبیره را مرتکب شد.

محسن مه آبادی، فرماندار چناران مناسب‌سازی فضاهای ادارات را به منظور دسترسی آسان جانبازان و معلولان از مسائل مهمی دانست و تاکید کرد: این مساله باید مورد توجه قرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی و ادارات ملزم به فضاسازی مناسب به منظور دسترسی آسان جانبازان و معلولان هستند.

خبرنگار/ ملیحه مداح

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار