خبرهای داغ:
ستاری نوید عنوان کرد

ضرورت برنامه‌ریزی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت/ تصویب طرح شباب

همدان-مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در استان همدان گفت: رسانه‌ها می‌توانند به عنوان بازوی اصلی در این زمینه وارد کار شوند.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۰۱
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
ضرورت برنامه‌ریزی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت/ تصویب طرح شباب

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه ستاری نوید امروز در اولین جلسه اندیشه ورزی بانوان رسانه استان همدان که با موضوع ازدواج، جمعیت و خانواده در استانداری همدان برگزار شد، با تشکر از برگزاری این جلسه و دغدغه‌مندی بانوان بسیج رسانه استان نسبت به موضوع جمعیت و خانواده، اظهار کرد: در این زمینه به شدت نیاز به ورود رسانه‌ها و ایجاد فضای رسانه‌ای هستیم.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی در حوزه‌های جمعیتی خاطرنشان کرد: اهالی رسانه به ویژه بانوان این حوزه می‌توانند با آگاه‌سازی مردم و ایجاد دغدغه به نحو مناسب وارد کار شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از ایده حوزه خواهران سازمان بسیج رسانه استان در زمینه خوانش قانون جوانی جمعیت و خانواده استقبال کرد و گفت: در این زمینه آماده همکاری بابت حضور اساتید مربوطه هستیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر در جنگ جمعیتی هستیم و نیاز است که جبهه‌سازی شود، بدین ترتیب از این که به این موضوع ورود پیدا کرده‌اید، تشکر می‌کنم.

ستاری نوید با اشاره به اینکه در زمینه ازدواج و فرزندآوری و بررسی موانع آنها در شورای اندیشه‌ورزی خانواده و جمعیت استانداری همدان اقداماتی صورت گرفته است، اظهار کرد: طبق زیست بوم همدان مشکلات احصا شده‌اند و رسانه‌ها می‌توانند در حل آنها و مطالبه‌گری از مسئولین وارد کار شوند.

وی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در استان همدان گفت: رسانه‌ها می‌توانند به عنوان بازوی اصلی در این زمینه وارد کار شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از تصویب طرح شباب به منظور ارتقای سطح آگاهی و شناخت نوجوانان در مدارس همدان خبر داد و افزود: طرح مشاوره پیش از ازدواج به منظور کاهش طلاق و تحکیم بنیان خانواده نیز به تصویب رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در برابر اجرای ماده قانونی‌های مربوطه در جوانی جمعیت و تحکیم خانواده پاسخگوی رسانه‌ها باشند و بر اجرای ماده قانونی‌ها اهتمام ورزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات