دکتر اله بداشتی:

دکتر اله بداشتی در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران

در عرصه‌ای که به ما کار سپرده شده در حوزه جنگ اقتصادی است عزیزان بزرگوار اقیانوس بیکران بسیج در همه سنگرها و عرصه‌ها هر کجایی که نظام نیاز داشته باشد پای کار نظام هستند. مردم پایگی بسیج هم از کلام نورانی امام و هم کلام نورانی حضرت آقاست، کنار مردم بودن کنار ضعفا بودن کار نمایشی انجام ندادن کار خالصانه و صادقانه انجام دادن این‌ها خصوصیات بسیج است. امروز گروه‌های جهادی تخصصی در تمام عرصه‌ها فعالیت می‌کنند از این اقیانوس بیکران قطره‌ای سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور است که در دو عرصه عمومی و تخصصی خدمت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۱۱۹۶
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دکتر اله بداشتی در این جشنواره گفتند :

 در عرصه‌ای که به ما کار سپرده شده  در حوزه جنگ اقتصادی است عزیزان بزرگوار اقیانوس بیکران بسیج در همه سنگرها و عرصه‌ها هر کجایی که نظام نیاز داشته باشد پای کار نظام هستند.

مردم پایگی بسیج هم از کلام نورانی امام و هم کلام نورانی حضرت آقاست،  کنار مردم بودن کنار ضعفا بودن کار نمایشی انجام ندادن کار خالصانه و صادقانه انجام دادن این‌ها خصوصیات بسیج است.

 امروز گروه‌های جهادی تخصصی در تمام عرصه‌ها فعالیت می‌کنند از این اقیانوس بیکران قطره‌ای سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور است که در دو عرصه عمومی و تخصصی خدمت می‌کند.

در عرصه کار و تولید  کارخانجات چه در بخش خصوصی و دولتی ، عزیزان بسیجی  حضور فعال دارند که به محض  ایجاد بحران در هر کجا اولین گروه جهادی تخصصی برادران ما در عرصه کار و تولید  با همت بلند و روحیه جهادی و تجهیزات تخصصی وارد می شوند.

ما در در استان‌های مختلف چه در سیل چه در زلزله می‌دیدیم که تنها کسانی که تا آخر تمام قد کمک مردمانمان بودند بسیجیان بودند.

با صلابت اعلام می‌کنیم که امروز در تهیه جهیزیه در آزادسازی زندانیان غیر عمد تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم بخوردار با تحویل عزتمندانه و هر کجا که نیاز باشد  در کنار مردم ایستاده اییم.

ایشان فرمودند: کارهای بی‌نظیری انجام شده است کارگرهای عزیزمان خون خود را نیز اهدا کردند بیشترین میزان اهدا خون را داشتند و جلو تر از کارگرها کارفرما ها بودند.

شیفت های ایثار که کارگرها از حق خودشون زدند کارفرماها آن را چند برابر کرند و با کمک همدیگر کارستان کردند و به کمک آنهایی که نیازمند بودند رسیدند و کمک کردند که این فرهنگ ، فرهنگی بومی و مردمی بشود و مردم هم در این حوزه باز کارستان کردند و ضریب چند برابری کمک را به آن دادند.

اما ماموریت و مسئولیت اصلی ما کلام حضرت آقاست راهبرد سال مهار تورم ، رشد تولید

 شما عزیزان خانواده کارو تولید با رشد تولید باعث شدید که تورم مهار پیدا کند خوب می‌دانیم راه حل مهار تورم رشد تولید است تا تولید رشد پیدا نکند مهار تورم صورت نمی‌گیره.

ما امروز تحریم‌ها را با کمک مدیران لایق و مسئول بی‌اثر کرده‌ایم و هدف ما این است که بهترین تولید را داشته باشیم و کالای با کیفیت به مردم عرضه شود.

ایشان در ادامه فرمودند ما نگفتیم همه چی گل و بلبل است ما به دنبال چه هستیم ما به دنبال این هستیم که در اعطای نشان اقتصاد مقاومتی الگوهای اثربخش قابل تکثیر خودرا به دیگران نشان دهیم  و بگوییم که تحریم‌های ظالمانه‌ای که دنیا بر علیه جمهوری اسلامی کرده است  را با روحیه جهادی و با ظرفیت درونی سازی و بومی‌سازی و با کمک مهندسین خودمان توانستیم دست بر زانوهای خود گذاشته و بایستیم و به دنیا بگوییم  که جمهوری اسلامی ۸ سال دفاع مقدس رو با بیش از ۶۰ کشور پیروز میدان شد چرا چون الهی محور بود چون فرماندهان  ارزشی داشت و الان مدیران و کارگران ارزشی دارد  چون رهبر فرزانه دارد .

ما در اعطای نشان دنبال این هستیم ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در ذیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج  و قرارگاه محرومیت زدایی علم پایه کنیم. موضوع علم پایه کردن این بحث کار راحتی نیست ما در جشنواره اعطای اقتصاد مقاومتی ۱۰ الزام ۵ معیار ۲۹ شاخص ۸۴ سنجش را بر اساس علم و اقدامات عملیاتی در میدان انجام می دهیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

 اله بداشتی گفت :سال اول آزمون و خطایی‌هایی را داشتیم قطعاً مشکلاتی را وجود داشته قطعاً در آسیب شناسی‌ها برخی از این شاخصه و سنجش ‌ها کم و یا زیاد شده اما اصل بر این است که کلام رهبرمان اجرا و عملیاتی شود.

 ما این کار را عملیاتی کردیم سپاه سیدالشهدا جز اولین‌هایی است که توانسته است جشنواره اهدای نشان را با 115 واحد صنعتی و تولیدی اجرایی کند و ۳۰ واحد را منتخب را شناسایی و برگزار نماید.

 ما به دنبال این هستیم که این آسیب شناسی را استان به استان انجام بدیم و جلو برویم.

که انشالله رحمان منتخبین استانی را در یک نمایشگاه ملی و یک جشنواره ملی با حضور رئیس جمهور معاون اول و همه خوبان که در این حوزه هستند رو در این سطح به نمایش گذاشته و معرفی نماییم.

 ۷ آذر ماه  نشست تخصصی را در حوزه اندیشه ورزی مدیران کل کار، مدیران کل تامین اجتماعی کل کشور،  وزیر محترم  و معاونین ایشان جمعی از نخبگان به میزبانی بسیج کارگران و کارخانجات کشور  برگزار کردیم که در این جشنواره بحث اندیشه ورزی ما و  یکی از  مهمترین کارگروه‌ها ی تشکیل شده مصداقی و عینی جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی بود .

عزیزان ما تمام تلاشمون این است که خدمتگزار مردم باشیم . در حوزه تخصصی رفع موانع تولید که جزو وظایف ذاتی ماست به دنبال این هستیم مشکلات در حوزه کار و تولید را کمرنگ‌تر کنیم ، اشتغال را پایدارتر کنیم ، شرایط اشتغال را پایدار کنیم، اجازه ندهیم شغلی از بین برود ، کارگری بیکار شود ، حق و حقوق منصفانه‌ای از تولید به کارگر داده شود کارگران ستون فقرات اقتصاد هستند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار