مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل:

دانش آموزی اردبیلی نائب رئیس مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور شد

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گفت: پنجمین دوره مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی کشور در محل اردوگاه شهید باهنر تهران به مدت ۳ روز با حضور دانش آموزان منتخب مجامع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۹۲
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

دانش آموزی اردبیلی نائب رئیس مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،سرهنگ پاسدار ایرج نقی پور اظهار کرد: رایکا صبوری راد دانش آموز بسیجی ناحیه ۲ شهرستان اردبیل و رئیس مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان از مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی است که توانست با ارائه زیبا و اثرگذار مطالب خود توانست اعتماد استان ها را جلب و در انتخابات پنجمین دوره مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور به عنوان نایب رئیس مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور انتخاب و معرفی شد.

وی افزود : رایکا صبوری راد رئیس مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان است که سوابق درخشانی در فعالیت های تربیتی ، فرهنگی و ... دارد از جمله نماینده دهه هشتادی های استان اردبیل، ریاست مجمع دهه هشتادی های استان اردبیل، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل را بر عهده داشته است.

وی در ادامه افزود: امروزه نقش دادن و هویت بخشی به دانش آموزان در مسؤولیت های مختلف و حمایت و زمینه سازی برای حضور همه جانبه در عرصه های مختلف یکی از شش هدف بسیج دانش آموزی بوده که با توکل بر خدا در حال انجام است.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان در ادامه خاطر نشان کرد: انتخاب یک دانش آموز  اردبیلی بعنوان عضو هیئت ریسه مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور در یک رقابت سخت ، اثبات می‌کند که استان سرشار از نخبگان مختلف دانش آموز بوده و امروزه  بسیج دانش آموزی بهترین فرصت برای رشد و ترقی دانش آموزان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی است.

نقی پور این افتخار بزرگ را به دانش آموزان بسیجی استان ، خانواده محترمشان و فرهنگیان عزیز تبریک گفته و بیان کرد: مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور به عنوان عالی ترین رده سیاست گذار و تصمیم ساز بوده که  متشکل از ۳۲۰ نفر دانش آموزان دختر و پسر منتخب در کل کشور است که از مدرسه تا سطح کشوری رقابت می‌کنند و به عالی ترین رده تصمیم سازی مبدل می‌شوند و در نهایت برنامه‌های بسیج دانش آموزی کشور با همفکری این دانش آموزان تنظیم و اجرا می‌شود.

گفتنی است؛ جمعی از بسیجیان نخبه مجمع علوی و فاطمی سراسر کشور که خودشان منتخبان انتخابات مجامع در استان ها هستند در اردوگاه شهید محمد جواد باهنر به مدت سه روز برای همفکری در موضوعات مختلف کشور  و  برای انتخاب رئیس و هیئت رئیسه مجمع عالی بسیج دانش آموزی  کشور به رقابت می پردازند.

ارسال نظرات