خانه ایثارگران کشور با انتشار بیانیه ای خطاب به جامعه جهانی خواستار توقف جنایات صهیونیت ها شد

خانه ایثارگران کل کشور با انتشار بیانیه ای ادامه موج جدید حملات گسترده رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کرده و خواستار جلوگیری جامعه جهانی از نسل کشی فلسطینیان شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۸۳۰
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

در این بیانیه آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

إِنَّ رَبَّکَ لَبِٱلۡمِرۡصَادِ - سوره الفجر آیه ۱۴

جنگ غزه در شرایطی وارد پنجاه و پنجمین روز خود شده است که توافق آتش بس میان حماس و اسرائیل تمدید نشده است و حملات اسرائیل علیه مردم غزه به صورت گسترده ای آغاز شده است. این در شرایطی است که باز هم غیرنظامیان، کودکان و زنان قربانیان اصلی حملات جنایتکارانه نظامیان رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش روابط عمومی خانه ایثارگران کل کشور؛ خانه ایثارگران بار دیگر از جامعه جهانی به ویژه مسلمانان و تمامی مردم آزادی‌خواه جهان می خواهد علیه این نسل کشی واکنش شدید نشان دهند و مانع ادامه خونریزی و کشتار مردم مظلوم غزه توسط خون آشامان صهیونیستی شوند.

خانه ایثارگران ضمن اعلام هم‌دردی و عزا با همه ملت های عدالت جو و حقیقت خواه و ملت های مسلمان به ویژه ملت قهرمان فلسطین، رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در حمله مجدد به غزه را محکوم نموده و اعلام آمادگی می نماییم در جهت حمایت از حقوق فلسطینیان فرایندهای قانونی و حقوقی دفاع از آنان را در هر دادگاه صالحه ای تا محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی دنبال نماییم و اعلام می نماییم که تداوم جنایات رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا، خشم امت اسلامی را برافروخته و ریشه رژیم اشغالگر را از بنیان برمی اندازد.  نصر من الله و فتح قریب،

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار