اجرای ۷ برنامه در سفر رئیس تبلیغات اسلامی کشور به استان/ حجت الاسلام افتخاری: از شاهنامه خوانی حمایت می کنیم

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های سفر یک روزه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به یاسوج را تشریح کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه، استاندار، نهادهای فرهنگی، شاعران، هنرمندان و نخبگان از مهم ترین برنامه‌های حجت الاسلام محمد قمی به مرکز استان است.
کد خبر: ۹۵۶۰۸۱۳
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،حجت الاسلام «سید رضا افتخاری» روز شنبه یازدهم آذر ماه ۱۴۰۲در نشست با خبرنگاران از سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، دیدار با نهادها و دستگاه‌های فرهنگی دولتی از جمله برنامه های نوبت صبح حجت الاسلام قمی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این سفر روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه جاری صورت می گیرد، افزود: دیدار با هنرمندان و شاعران، دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی استان، دیدار با مبلغین، اعضای فرهنگی و خانواده شهدا نیز در نوبت عصر صورت می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این دیدارها مسائل و مشکلات فرهنگی استان توسط افراد مختلف این حوزه مطرح و با حضور مسئولان استانی به بررسی وضعیت فرهنگی و تعیین راهبردها پرداخته می شود.

حجت الاسلام افتخاری در پاسخ به سوالی درباره برنامه های شاخص این سازمان در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: هویت ملی و انقلابی یک ظرفیت به درازای تاریخ برای این استان است که مردم ما با ظلم ستیزی و طرفداری از حق و عدالت آن را به اثبات رسانده اند.

وی بیان کرد: یکی از اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی استان تقویت و ارتقای این هویت است و همه دستگاه‌های فرهنگی باید با این رویکرد فعالیت کنند.

افتخاری اظهارکرد: حضور در جبهه و تقدیم شهدا و آزادگان و همچنین سابقه مبارزه بارژیم پهلوی خود گویای هویت ملی و انقلابی مردم کهگیلویه و بویراحمد است و مردم این استان ارادت خاصی به اهل بیت دارند.

وی از اقدامات فرهنگی در قالب قرارگاهی خبر داد و گفت: قرارگاه نوجوانه در استان ما یک سالی است که شروع به فعالیت کرده  و یکی از برنامه های آن دختران حاج قاسم است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی موسسات و خانه های قرآنی، کانون های فرهنگی و تربیتی، انجمن های اسلامی و تشکل هیئات را از دیگر فرهنگی در استان برشمرد.

حجت الاسلام افتخاری گفت: از شاهنامه خوانی و اجرای برنامه های دفاع مقدس و مقاومت حمایت می کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار