رئيس هیئت والیبال بسیج استان ایلام؛

پایان مسابقات آزاد والیبال بانوان بسیجی کشور به میزبانی استان ایلام

مسابقات آزاد والیبال بانوان بسیجی کشور به میزبانی ایلام با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۹۵۶۰۶۹۷
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، نعیم کمری رئيس هیئت والیبال بسیج استان ایلام گفت : مسابقات آزاد والیبال بانوان بسیجی کشور به میزبانی مرکز تربیت‌بدنی سپاه‌امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

 

کمری به جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این رژیم، سال‌هاست در فلسطین جنایت می‌کند. اکنون نیز شاهد نسل‌کشی، قتل و غارت آن‌ها در غزه هستیم که سبب شهادت بسیاری از مردم مظلوم و کودکان بی‌گناه شده است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به این جنایت‌ها، بر خود واجب دانستیم جهت گرامیداشت شهدای مظلوم غزه و یادآوری جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی یک دور مسابقات آزاد والیبال بانوان بسیجی به عنوان «یادواره شهدای غزه» برگزار نماییم.

 

او افزود: این مسابقات با حمایت مرکزتربیت‌بدنی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام و به همت هیئت والیبال بسیج استان ایلام دربین ۸ تیم و ۱۰۰ بانوی بسیجی والیبالیست از استان‌های مختلف کشور به مدت سه روز در سالن شهید غیوری‌زاده سپاه ناحیه ایلام برگزار گردید.

 

کمری ادامه داد: رقابت‌ها به صورت دوره‌ای با سطح و کیفیت بالا و با حضور داوران کشوری به پایان‌ رسید.

 

 وی اعلام کرد: نتایج مسابقات به شرح زیر تیم‌های شبستر تبریز ،‌دانشگاه آزاد سنندج و شهرستان بیجار به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب نموده و در پایان از تیم‌های برتر با جوایز ویژه، لوح و کاپ تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار