خبرهای داغ:

از برپایی مراسم عزاداری تا حضور دانش آموزان سرخه ای در مسجد

امام جماعت مسجد جمعه سرخه از برپایی مراسم عزاداری در ایام فاطمیه و حضور دانش آموزان جهت اقامه نماز جماعت در مسجد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۴۶۰
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام فاطمیه فضا سازی مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه همراه با مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود موسویان مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با نوای تقی اسلامی برگزار شد.

حسین عربی امام جماعت این مسجد در گفتگو با خبرنگار با اشاره به اجرای برنامه های مذهبی، فرهنگی و ورزشی با یاری بسیجیان پایگاه های مقاومت با محوریت مسجد و محله اظهار کرد: در دهه اول شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ضمن برپایی مراسم سوگواری، مراسم قرائت سوره جمعه و دعای کمیل با نوای محمد امین جمال و حسین جمال همراه با سخنرانی برگزار شد.

او با اشاره به حضور دانش آموزان در اقامه نماز جماعت افزود: دانش آموزان پایه های مختلف در طول هفته به صورت مستمر در مسجد حضور یافته و در ویژه برنامه اقامه نماز جماعت شرکت می کنند. در این دوره نیز دانش آموزان کلاس ششم دبستان شایستگان در نماز ظهر و عصر شرکت کرده و تعدادی احکام برای آن ها عنوان شد.

امام جماعت مسجد جمعه بیان داشت: سه چیز است که در بهشت بالاترین لذت را دارد: نخست خلود جاودانگی، انسان می داند در دنیا هر چقدر هم باشد فانی است، یا انسان از بین می‌رود یا لذت. پس لذت در دنیا دوام ندارد. دوم رضوان خداوند و رضایت الهی و سوم مجالست با یکدیگر است. ذره ای کدورت بین بهشتیان نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار