امام‌جمعه‌ جونقان‌عنوان‌کرد؛

هلال احمر، سازمانی است ارزشی است

امام جمعه جونقان گفت: ایثارگری های نیروهای هلال احمر در سختی ها،حوادث و سوانح همواره در ذهن مردم باقی می ماند و ملت آن را فراموش نمی کنند.
کد خبر: ۹۵۶۰۴۱۲
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ امام جمعه شهرجونقان، حجت الاسلام سید حسینی ،در دیدار با اعضای هلال احمر جونقان گفت:عملکرد جمعیت هلال احمر انسانی است که می‌تواند چهره اسلامی، انسانی و خدمتگزار شما را به جهانیان نشان دهد.

امام جمعه جونقان، بیان داشت:خدمات خالصانه ای که از سوی جمعیت هلال احمر صورت می‌گیرد در واقع تبلیغ نسبت به پایبندی ما به ارزش‌های انسانی است و از سویی دیگر این خدمات چهره اسلامی و خدمتگذار داوطلبان حاضر در این نهاد را به جهان نشان می‌دهد.

وی، بیان داشت: جمعیت هلال احمر در خدمت‌رسانی، خود را محدود به ملیت و مذهب خاصی نمی‌کند و براساس ارزش‌های انسانی فعالیت می‌کند. خدمت درجمعیت هلال احمر یک عبادت و اقدامی‌ بشر دوستانه است و این توفیقی است که به شما اعطا شده و باید قدردان آن باشید.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به اهمیت حمایت‌های مردم از هلال احمر بیان داشت: مردم تا زمانی که خدمات این نهاد را خالصانه و صادقانه می‌بینند، پشتیبان و حامی آن هستند

امام جمعه جونقان، با بیان اینکه همگان قدردان تلاش‌ها و خدمات نیروهای داوطلب و ایثارگر در جمعیت هلال احمر هستند افزود: ایثارگری‌های نیروهای هلال احمر در سختی‌ها، حوادث و سوانح همواره در ذهن مردم باقی می‌ماند و مردم آن را فراموش نمی‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار