مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان خبر داد؛

حضور ۴۲۵ گروه جهادی در مناطق محروم استان زنجان به مناسبت هفته بسیج

زنجان _ مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از حضور ۴۲۵ گروه جهادی در مناطق محروم استان زنجان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۴۷
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ همزمان با دیدار رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با جهادگران به همت بسیج سازندگی سپاه استان زنجان رزمایش جهادگران فاطمی ۳ دانشجویی استان زنجان در حسینیه منطقه بیسیم زنجان برگزار شد.


حضور ۴۲۵  گروه جهادی در مناطق محروم استان زنجان به مناسبت هفته بسیج

در حاشیه این مراسم سرهنگ اقبال جهانبخشی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت:در سطح استان زنجان ۴۲۵ گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه امروز (۸آذرماه) هم‌زمان با دیدار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رزمایش جهادگران فاطمی ۳ دانشجویی استان زنجان با حضور گروه جهادی پرواز خاکی و حیان در حال برگزاری است، گفت:در این رزمایش خدمات دندانپزشکی، پزشک عمومی، مشاوره خانواده ارائه داده می‌شود.

سرهنگ جهانبخشی با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف عمرانی و آبادانی، بهداشت و درمان، اجتماعی و فرهنگی و اقتصاد مقاومتی، دامپزشکی جهادگران فعالیت مستمر دارند، گفت: هدف ما محرومیت زدایی و ارائه خدمات به قشر کم برخوردار در جامعه است.

وی تاکید کرد:همگانی شدن گفتمان جهادی و بستر سازی برای گسترش و مشارکت حضور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان داوطلب در فعالیت‌های جهادی و خدمت رسانی راهی موثر در راستای تحقق عدالت و پیشرفت و مهمترین رسالت بسیج سازندگی و جریان جهادی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان با بیان اینکه ۱هزارو ۳۶۶ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده است، گفت: هدف ما علاوه بر محرومیت زدایی در سطح استان، تربیت نیروی توانمند و کارآمد در جامعه است.

حضور ۴۲۵  گروه جهادی در مناطق محروم استان زنجان به مناسبت هفته بسیج

علی علیجانی، مسئول برادران گروه جهادی پرواز خاکی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه این گروه جهادی متشکل از دانشجویان در رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی است، افزود:هدف ما ارائه خدمات مطلوب و موثر به اقشار کم برخوردار جامعه در حوزه‌های پزشکی و دندانپزشکی است.

وی با بیان اینکه در گروه جهادی پرواز خاکی بیش از ۳۰ نفر در کارگروه‌های پزشکان متخصص، دارو، دندان پزشکان و… فعالیت دارند، عنوان کرد:۱۳۰ جهادگر به طور متغیر با این گروه جهادی ارتباط دارند.

علیجانی با بیان اینکه در سال جاری گروه جهادی پرواز خاکی در گرماب و همچنین شهر قیدار که بزرگترین اردوی گروه جهادی در سطح استان بود بیمارستان صحرایی برپا کرده است، تاکید کرد:به مناسبت هفته بسیج رزمایش‌های مختلف پزشکی در حاشیه شهر زنجان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان و پزشکان همکاری مناسبی با این گروه جهادی دارند، گفت: خوشبختانه تا کنون مردم استقبال گسترده‌ای از این گروه‌های جهادی داشته اند و هدف ما ارائه خدمات و ایجاد عدالت در همه مناطق استان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار