خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) برگزار شد:

هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردارعبدالرضا مجیری

آیین بزرگداشت هشتمین سالگرد شهادت رزمنده شهید مدافع حرم سردارعبدالرضا مجیریاز شهدای شهرستان خمینی شهر اصفهان همراه با روایتگری، عزاداری و اجرای گروه سرود با حضور اقشار مختلف مردم، ایثار گران، خانواده شهدا، مسئولین، بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) در محله اندوان شهرستان خمینی شهر برگزار ‌شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۷۳
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، مراسم هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار عبدالرضا مجیری همزمان با هفته بسیج و ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا(سلام الله علیها) در محله اندوان شهرستان خمینی شهر اصفهان برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۲۴ حضرت امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: هدف از برگزاری این برنامه گرامیداشت یاد، نام و خاطر شهداء و برای نسل جوان و افرادی که در این مقطع زمانی نیاز به معرفی الگوهای شایسته ای همچون حاج قاسم سلیمانی و شهدایی که به تازگی از بین ما رفتند و مردم باید در جامعه از نزدیک درک و لمس کنند و این افراد می توانند بهترین الگو برای نسل امروز باشند.

این فرمانده افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ، ما در راستای فرموده های سخنان گوهربار مقام معظم رهبری و تجلیل از مقام شهدا، وظیفه خود دانستیم که در این برنامه حضور پیدا کنیم، اکثر مدعوین این جلسه نسل جوان و نوجوان ما هستند و بخشی از مسئولینی که در این بازه از زمان رجعت کردند و یک بار دیگر به فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت رجوع داشته باشند و در مسئولیت های خود این فرهنگ را به عنوان فصل خطاب قرار دهند و از عهده مسئولیت خود برآیند.

این یادواره با روایتگری و عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و همچنین اجرای گروه سرود آوای عشق از نوجوانان گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار