همزمان با هفته بسیج :

فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش مرکزی بهاباد تجلیل شدند

با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش مرکزی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۴۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در مراسمی که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج وفرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی و بخشدار بخش مرکزی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت با اهدای لوح تقدیر وهدایائی از زحمات وتلاش‌های فرهاندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بهاباد قدردانی  شد. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان دلاور به فرهنگ وتفکر بسیجی اشاره کرد واظهارداشت: تفکر بسیج که ریشه در فرهنگ غنی و اصیل اسلام دارد از برکات و الطاف جلیّه‌خداوند بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ارزانی شد.
سرهنگ حمیدرضا فرهمند با بیان اینکه بسیج خاری در چشم دشمنان داخلی و خارجی است و این نیروی مردمی در هر جا نیاز باشد ورود پیدا می ‎کند و ما شاهد خدمات ارزنده‌ای از سوی بسیج بوده و هستیم، گفت: بسیج مستضعفان در پنجم آذرماه سال ۵۸ به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد و در طول این سال‌ها بسیج توانسته است دِین خود را نسبت به انقلاب، ملت و کشور ادا کند. روح بسیج، روح خدمتگزاری است؛ بسیج، مدرسه عشق و تشکیلاتی نورانی و عظیم است.
وی افزود: بسیج مدرسه عشق است، بسیج یعنی حضور در همه میدان‌ها مهم‌ترین شاخص فعالیت و اقدام بسیج در دفاع مقدس شکل گرفت.
فرهمند تصریح کرد: بسیج امروز دستاورد‌های عظیمی داشته است که شکوهمندی تجمع‌ها و راهپیمایی‌های مختلف در جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان یک بسیج جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی نمونه بارز این دستاورد عظیم است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با اشاره به تحولات اخیر فلسطین، اظهار کرد: هرچند ابعاد پیروزی مجاهدان غیرتمند فلسطینی در حماسه طوفان الاقصی به صورت کامل بیان نشده، اما مقاومت مردم غزه صحنه‌های اعجاب‌آوری را از بسیج مردم دنیا رقم زده و دستاوردی جهانی را به‌وجود آورده که صهیونیست‌ها حتی فکر آن را هم نمی‌کردند.
در ادامه این مراسم بخشدار بخش مرکزی بهاباد هم در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج وگرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیج در دنیا بی نظیر بوده و این مستند است و خدمات گسترده بسیجیان بر کسی پوشیده نیست.
عباس شیرریز با تاکید براینکه نیرو‌های بسیجی نه تنها در مبارزه و جنگ سخت بلکه در راستای جنگ نرم و دفاع فرهنگی از کشور همواره درخشیده است افزود: هرکس برای اعتلای نظام اسلامی و برای خوشنودی مردم خدمت می‌کند تلاشش خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه تفکر بسیج باید در بین نسل امروز نهادینه شود تا جوانان و نوجوانان امروز نیز با الگو گرفتن از بسیجیان راه آن‌ها را ادامه داده و خود را موظف بر حفظ دستاورد‌ها و آرمان‌های بسیجیان بدانند گفت: ما باید قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس باشیم و دستاورد‌های آنان را حفظ نماییم.
درپایان با اهدای لوح تقدیر وهدایائی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش مرکزی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار