۵۰۰ خدمت رایگان توسط جهادگران اصناف قم ارائه شد

مسئول سازندگی بسیج اصناف استان قم از ارائه بیش از ۵۰۰ نوع خدمت تخصصی رایگان در سیزدهمین کاروان جهادی خدمت‌رسانی بسیج اصناف و بازاریان، به مردم مناطق کم برخوردار استان در راستای رزمایش جهادگران فاطمی ۳ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۴۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

حسین درخشان مسئول سازندگی بسیج اصناف سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، بیان کرد: کاروان جهادی تخصصی بسیج اصناف و بازاریان استان قم با اعزام به مسجد امام حسن عسکری(ع) پردیسان، انواع خدمات رایگان را برای مردم توسط ۱۸ گروه جهادی تخصصی و همکاری قرارگاه عملیات جهادی حضرت معصومه(س) ارائه کرد.

وی اظهار کرد: در این کاروان جهادی انواع لوازم خانگی خانواده‌های کم‌برخوردار قم همچون تلویزیون، یخچال، ماشین لباس شویی، چرخ گوشت، جارو برقی، چرخ خیاطی، اتو، پکیج، بخاری، اجاق گاز و... تعمیر و سرویس شد.  

مسئول سازندگی بسیج اصناف استان قم با بیان اینکه کاروان جهادی اصناف در راستای رزمایش جهادگران فاطمی ۳ برپا شد، افزود: گروه‌های جهادی اصناف برخی از خدمات که قابل انجام شدن در مسجد را داشته باشد، در محل انجام می‌دهند ولی اگر لوازم خانگی باشد که حمل و نقل آنها دشوار است، جهادگران به صورت خود جوش در منازل حاضر می‌شوند و تعمیر و سرویس لوازم خانواده‌های نیازمند را انجام می‌دهند.

۵۰۰ خدمت رایگان توسط جهادگران اصناف قم ارائه شد

وی با اشاره به ارائه بیش از ۵۰۰ نوع خدمت تخصصی در این کاروان جهادی، اضافه کرد: برپایی غرفه آرایشگاه مردانه، میز مشاوره املاک و مستغلات، عکاسی صلواتی برادران و خواهران، تعمیر کامپیوتر، ارائه خدمات نرم افزاری، تعمیر و سرویس تلفن همراه از دیگر خدماتی بود که در کاروان خدمت‌رسانی جهادگران بسیج اصناف ارائه شد. 

درخشان مطرح کرد: این خدمت ما بر اساس کلام مقام معظم رهبری است که فرمودند خدمت خالصانه به مردم داشته باشید؛ بسیج اصناف سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)، در هر نقطه از استان قم خدمت خالصانه و رایگان برای عزیزان نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت، بدسرپرست و بی‌سرپرست دارد. 

۵۰۰ خدمت رایگان توسط جهادگران اصناف قم ارائه شد

وی گفت: امروز که ما در جنگ نرم قرار داریم و دشمن نمی‌تواند نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، این کاسبان جهادی کمک به فقرا و نیازمندان را ادامه راه شهدا می‌دانند و مخلصانه خدمت‌رسانی می‌کنند؛ گاهی پیش می‌آید که کاسبان زیادی از ما گله می‌کنند که چرا به ما کار کمی می‌دهید و کار بیشتری به ما بدهید تا بتوانیم با جان و دل به مردم عزیزمان خدمت کنیم. 

مسئول کاروان جهادی بسیج اصناف قم ابراز کرد: روحیه جهادی یعنی اینکه من مغازه‌ام را ببندم و فقط به دنبال کسب درآمد نباشم بلکه خدمت به مردم را در رأس کار خود قرار دهم؛ شکر خدا جهادگران اصناف و بازاری قم به خوبی این مطلب را درک کرده‌اند و در طول سال در مسیر محرومیت‌زدایی قدم برمی‌دارند. 

۵۰۰ خدمت رایگان توسط جهادگران اصناف قم ارائه شد

وی در پایان خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته، ۱۲ کاروان بسیج اصناف راه اندازی شده و جهادگران به صورت ماهانه به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند؛ تقریبا در هر کاروان بیش از ۴۰۰ میلیون تومان خدمات رایگان برای قشر کم درآمد و محروم جامعه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار