رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در استان

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام از اجرای نمودن طرح هر مسجد یک حقوقدان در استان ایلام خبرداد 
کد خبر: ۹۵۵۹۷۵۲
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار منوچهر ملکی در اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان که به مناسبت هفته بسیج در مسجد امام خمینی رضوان الله تعالی علیه محله مهرآباد برگزارشد. 

ملکی هدف از اجرای این طرح را آگاه سازی عامه مردم به حقوق شهروندی و ارائه خدمات مشاوره ای در مساجد استان دانست و گفت: یکی از سیاست های کلی سازمان بسیج حقوقدانان آموزش و آگاه سازی عامه مردم به مباحث و موضوعات حقوقی است تا مردم به حق و حقوق خود آگاه باشند. 

وی در ادامه افزود: اگاه سازی مردم جامعه به این مسائل باعث کاهش آمار جرایم و آسیب های اجتماعی در استان خواهد شد. 

این مقام مسئول عنوان کرد: با هماهنگی و تعاملی که با دستگاه قضایی استان برقرار شده در اجرای این طرح بزرگ از ظرفیت قضات عالی رتبه استان استفاده می شود. 

وی تاکید کرد: حضور مسئولین در بین مردم و رسیدگی به مشکلات آنان باعث ایجاد انگیزه و امید در مردم بخصوص مناطق حاشیه نشین استان می شود .

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان در بخش دیگری از سخنان خود توسعه و ارتقاء آگاهی های حقوقی مردم ،کاهش حجم و ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی ، افزایش رضایت مندی مردم ازخدمات بسیج ونظام ،پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی ،ارتقاء فرهنگ قانون گرایی در مساجد و محلات و پرهیز از قانون گریزی را ازمزایای طرح مذکور عنوان کرد. 

وی در پایان گفت: در نظر سنجی که از افراد شرکت کننده در این برنامه بعمل آمده اکثرا بر تداوم طرح در کل مساجد استان تاکید داشته اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار