خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام غفاری:

الگوی نسل جوان جامعه، باید خانواده علوی و فاطمی باشد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد بابیان اینکه الگوی نسل جوان جامعه، باید خانواده علوی و فاطمی باشد، گفت: بهترین الگو برای آنان در موضوع ازدواج و فرزندآوری حضرت زهرا(س) و امیرالمومنین(ع) است.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۱۸
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، مراسم عزاداری در آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد به همت هیئت پیروان ولایت بسیج فرهنگیان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: همه ما باید برای رسیدن به سعادت از سبک زندگی ائمه اطهار (ع) پیروی کنیم.

وی با اشاره به ازدواج و فرزندآوری حضرت زهرا (س) در سنین پایین، گفت: امروز نسل جوان ما با توجه به وضعیت خطیر کشور در موضوع فرزندآوری و بالا رفتن سن ازدواج جوانان، بیش از هر زمان دیگری نیاز به الگوهای دینی و مذهبی دارد.

حجت‌الاسلام غفاری با بیان اینکه الگوی نسل جوان جامعه، باید خانواده علوی و فاطمی باشد، عنوان کرد: بهترین الگو برای آنان در موضوع ازدواج و فرزندآوری حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین (ع) است.

وی با بیان اینکه دشمن برای خانواده اسلامی و شیعی برنامه دارد، گفت: بالا بردن سن ازدواج در جوانان و همچنین عدم رغبت خانواده‌ها به فرزندآوری از برنامه‌های دشمن است که به جد در حال اجرایی شدن و پیگیری از طرف دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار