مدیر ستاد هماهنگی کانون مساجد اردبیل:

کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل ایجاد می‌شود

اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در راستای بهره مندی از ظرفیت بی بدیل خواهران در اردبیل ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۱۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مصطفی آمون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در راستای بهره‌مندی از ظرفیت بی‌بدیل خواهران در حوزه خانواده و توسعه جامعه اسلامی در اردبیل ایجاد می‌شود.

وی به برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل اشاره کرد و گفت: این رویداد با هدف تبیین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، الگوسازی، انتقال تجربیات و توانمندسازی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران و تقویت شبکه‌های بانوان در بستر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ضرورت نقش پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب و در سه ساحت خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در سه گام حضوری و غیر متمرکز، غیرحضوری و متمرکز و حضوری و متمرکز برگزار می‌شود که گام دوم و سوم توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به صورت متمرکز و کشوری برگزار خواهد شد.

آمون ادامه داد: گام حضوری و غیر متمرکز این دوره آموزشی به مدت ۳ ساعت در روز پنجشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای هنرمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با حضور اساتید استانی برگزار می‌شود که آشنایی با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، آشنایی با کانون‌های تخصصی خواهران و مهارت‌های مدیریت و کار تشکیلاتی در مسجد از جمله سرفصل‌های است که در دوره آموزشی کانون‌های تخصصی خواهران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۴ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در مرحله اول در استان اردبیل ایجاد شده است که مدیران این کانون‌ها پس از شرکت در دوره‌های آموزشی و کسب نمره قبولی در آزمون پایانی مجوز فعالیت کانون تخصصی را دریافت می‌کنند.

ارسال نظرات