خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گلپایگان در جمع اصحاب رسانه

اجرای ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج در گلپایگان

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در جمع اصحاب رسانه از اجرای ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی در سال جاری توسط بسیج گلپایگان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۵۵۲
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری از گلپایگان، سیدعباس میرکریمی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: بزرگداشت چهل‌وچهارمین سالروز تأسیس بسیج مستضعفین از بیست‌ونهم آبان با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» آغاز و بیش از 100 برنامه توسط پایگاه‌های بسیج در سطح  محلات و اقشار برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: درسال جاری، اجرای برنامه‌های هفته بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج تدوین شده است و در این راستا، ضمن معرفی خدمات بسیج، به انعکاس ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها، جذابیت‌ها، مجاهدت‌ها و حماسه‌های بسیج در عرصه‌های مختلف پرداخته شود.

میرکریمی از برپایی جشنواره علمی با عنوان «نزدیک قله‌ایم»، و جشنواره ورزش‌های بومی محلی در شهرستان گلپایگان خبر داد و افزود: در جشنواره مالک‌اشتر کشوری از پایگاه بسیج «شهیده طیبه واعظی» مستقر در مسجد جوادالائمه شهر گلپایگان و پایگاه شهید رجایی که در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و مسجدمحوری موفق عمل کرده اند، تجلیل می‌شود.

وی همچنین از موفقیت تیمهای ورزشی گلپایگان در مسابقات استانی بسیج خبرداد و گفت:در مسابقات قهرمانی استانی کاراته گرامیداشت هفته بسیج  که با حضور500 کاراته کار از نواحی مختلف استان  با قضاوت ۲۳ داور برگزار شد، تیم ناحیه گلپایگان مقام اول استانی را با حضور 14 نفر در رده سنی نوجوانان و جوانان کسب کرد.

وی با اشاره به فعالیت چشمگیر بسیج سازندگی در سال جاری افزود: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با هدف نمایش دستاوردهای بسیج سازندگی در راستای طرح‌های اشتغال‌زایی به اجرا درآمد.

فرمانده سپاه گلپایگان گفت:در این نمایشگاه، 20 گروه شغلی تولیدات تجسمی،صنایع دستی،تولید خشکبار و مواد غذایی،عروسک سازی و تندیس سازی و صنایع سنگین تراشکاری را  به نمایش گذاشتندکه سهم تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی در آن نمایان بود.

وی افتتاح خانه علم و فناوری پایگاه شهید چمران گلشهر را که عامل پیشرانی برای جذب استعدادهای نهفته منطقه گلشهر است را از دیگر برنامه های این هفته پربرکت خواند.

سیدعباس میرکریمی از برپایی میز خدمت در روستاها با حضور مسئولان به منظور احصای مشکلات روستاها، دیدار با خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان، غبارروبی قبور مطهر شهدا، همایش اقتدار بسیج در مصلای نماز جمعه نیز خبر داد.

وی از اجرای  ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی از جمله طرح آب‌رسانی، احداث استخر ذخیره آب، تعمیر و بهسازی و ساخت خانه محرومان  توسط بسیج طی یک سال گذشته در شهرستان خبر داد و گفت:اختصاص ۱۴۰ تن قیر رایگان از سوی بسیج سازندگی گلپایگان برای آسفالت راه‌های روستایی شهرستان بخشی از توزیع عدالت محور خدمات بسیج است

فرمانده سپاه گلپایگان یکی از اقدامات محوری بسیج شهرستان را گسترش کمی و کیفی صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی مردم‌یار محلی خواند و گفت: تاکنون با همراهی بسیج محلات و همراهی مردم، ۶۰ صندوق قرض‌الحسنه در شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی در پایان از فعالیت ۵۰ گروه جهادی در راستای کمک به ساخت منزل محرومان، توزیع بسته‌های معیشتی و خدمات پزشکی خبر داد  و گفت:با رایزنی بسیج و انعقاد تفاهم‌نامه با ادارات فنی‌حرفه‌ای و جهاد کشاورزی، ۵۰۰ نفر در زمینه ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های کشاورزی آموزش‌های دیده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار