خبرهای داغ:
مصاحبه با نخبه علمی

مصاحبه با نخبه علمی برادر بسیجی قاسم اسماعیلی

مصاحبه با نخبه علمی برادر بسیجی قاسم اسماعیلی در خصوص اختراع پزشکی
کد خبر: ۹۵۵۹۳۴۹
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مصاحبه ای با مخترع بسیجی قاسم اسماعیلی صورت گرفت.که شرح مصاحبه به شرح زیر می باشد.

اینجانب قاسم اسماعیلی دانشجوی دوره دکتری ترویج آموزش کشاورزی دانشگاه بیرجند و مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و مدرس مرکز تربیت مربی و مرکز پژوهش های سازمان فنی و حرفه ای اصفهان می باشم. و در حوزه های کارافرینی ، راه اندازی کسب و کار دانشبنیان  و مشاوره طب سنتی بصورت افتخاری و رایگان کار میکنم .

وی در ادامه افزود: حوزه فعالیت من علاوه بر مربی گر و برگزار دوره های مهارتی مختلف در بحث تولید مواد دارویی و آرایشی است و اختراعات مختلفی رو در دو حوزه دارویی و بهداشتی کار کردم در مجموع ۱۳ اختراع ثبت و نمونه اولیه و تجاری آن را ساخته ام. از دیگر اختراع های بنده،اختراع کرم گیاهی کاهش قند خون،اختراع کرم بهبود فلبیت ناشی از کاتتر و واریس،اختراع پماد بهبود درد مفاصل،اختراع محلول از بین برنده قارچ های پوستی درماتوفیت ها،و از اختراعات اینجانب در بحث داروهای موضعی است.        وی در ادامه بیان داشت: بسیار در حوزه پزشکی فعالیت داشته و از دیگر اختراعات من شامل: اختراع داروی گیاهی کاهش دیابت و بیماری های تنفسی،اختراع قرص جوشان دوغ با ترکیب ریکوتا به عنوان مکمل از اختراعات من در بحث داروهای خوراکی است.

تمامی اختراعات نمونه های اولیه و تجاری سازی تا بخشی انجام شده و در حال حاظر برای تولید صنعتی در مراحل اخذ مجوز هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اختراع دستگاه تمام اتومات تولید محلول هیپوکلروس بصورت غیر غشایی با تولید صنعتی می‌تواند نیاز کشور را به محلول ضدعفونی کاملا برطرف کند . چرا که ظرفیت هر دستگاه اختراعی  تولید محلول روزانه ده هزار لیتر هیپوکلروس از آب شرب است.

من در پایگاه های مختلف بسیج آنچه در توانم هست برای دو موضوع گفتمان سازی اقتصاد دانش‌بنیان در محیط های علمی و دانشگاهی و راه اندازی کسب و کار های دانشبنیان فعالیت میکنم.

و یک بار هم از طرف بسیج برای اخذ تسهیلات معرفی شدم که مبلغ جزئی  بوده که هزینه آزمایشات در یک اختراع شده است. و بر این عقیده هستم همه باید به هم کمک کنیم آنچه در توان داریم با بتوانیم رشد و توسعه و اعتلای کشور رو سرعت بخشیم . هرچه این مولفه اعتلا و توسعه کشور به سرعت بیشتری انجام شود . امید ، انگیزه و رونق اقتصادی بیشتر خواهد شد.

و در آخر تا کنون دو کتاب هم تالیف کردم . کتاب hocl آب معجزه گر  و کتاب فرمولاسیون تولید مواد آرایشی و بهداشتی گیاهی

ارسال نظرات
آخرین اخبار