مدیرکل تبلیغات استان مرکزی خبر داد

محفل قرآنی با حضور چهره‌های بین المللی در اراک

مدیرکل تبلیغات استان مرکزی از برگزاری برنامه تلویزیونی محفل با حضور چهره‌های بین‌المللی قرآن در مصلای بیت‌المقدس اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۳۲۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات استان مرکزی از برگزاری برنامه تلویزیونی محفل با حضور چهره های بین المللی قرآن در مصلای بیت المقدس اراک خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این گونه محافل انس با قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی است.

وی برگزاری محافل انس با قرآن کریم را برای جوانان و نوجوانان انگیزه بخش دانست و افزود: استان مرکزی، نخستین استانی است که برنامه بزرگ «محفل» را میزبانی می‌کند.

مدیرکل تبلیغات استان مرکزی تصریح کرد: این برنامه روز چهارشنبه هشتم آذرماه با حضور کارشناسان ایرانی و بین‌المللی، «حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت‌الاسلام قاسمیان و حسنین حلو از کشور عراق» برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام فراهانی خاطرنشان کرد: این برنامه با اجرای نجم الدین شریعتی، از شبکه‌های سه، خبر، قرآن و آفتاب به صورت مستقیم پخش خواهد شد؛ متقاضیان حضور در این برنامه جهت ثبت نام عدد یک را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۱۷ ارسال کنند، پس از انجام قرعه کشی، به شرکت کنندگان در این برنامه، جوایزی همچون اعزام به کربلای معلی و مشهد مقدس به همراه جوایز دیگر تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار