حجت‌الاسلام بیگدلی:

بصیرت عامل اصلی پیروزی جبهه مقاومت است

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه بصیرت عامل اصلی پیروزی جبهه مقاومت است،گفت:بصیرت موجب شد جبهه مقاومت در سوریه،عراق و لبنان و فلسطین به پیروزی برسد .
کد خبر: ۹۵۵۹۲۹۶
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ صبح امروز (۶آذر ماه) نشست جهاد تبیین با حضور دکتر ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و حجت‌الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان در سالن جوادالائمه استانداری زنجان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به خطبه ۱۰ نهج‌البلاغه «أَلَا وَ إِنَّ الشَّیْطَانَ قَدْ جَمَعَ حِزْبَهُ وَ اسْتَجْلَبَ خَیْلَهُ وَ رَجِلَهُ، وَ إِنَّ مَعِی لَبَصِیرَتِی مَا لَبَّسْتُ عَلَى نَفْسِی وَ لَا لُبِّسَ عَلَیَّ، آگاه باشید که شیطان حزب خود را گرد آورده و سواران و پیادگانش را بسیج کرده است. همان بصیرت دیرین هنوز هم با من است.»، گفت:خدا را شاکریم که جبهه مقاومت و انقلاب به این حد از بصیرت رسیده است که توانسته اهداف و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

وی با بیان اینکه بصیرت یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: بصیرت موجب شد جبهه مقاومت در سوریه، عراق و لبنان و فلسطین به پیروزی برسد.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه استان زنجان ۶ شهید مدافع حرم دارد، افزود: رزمندگان بسیاری از استان در دفاع از حرمین در عراق و سوریه حضور داشتند و این روحیه انقلابی در مردم شهید پرور استان زنجان جاری و ساری است.

وی با بیان اینکه استان زنجان ۳۵۳۵ شهید دفاع مقدس تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد:در استان مادران و خانواده‌هایی داریم که چندین فرزند خود را تقدیم این نظام کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی شروع یک حرکت بزرگ و بدون شک نقطه آغاز حرکت جبهه مقاومت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار