سردار آبسالان؛

وحدت منشا برکات انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: وحدت منشاء برکات انقلاب اسلامی است و ما هم باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۵۹۲۱۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از شهرستان سیب و سوران؛ در هفته بسیج تجلیل از پرستاران مرکز بهداشت به مناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار با حضور سردار آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ، غلامعلی سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران دیگر اعضای شورای اداری و تعدادی از بزرگان منطقه و بسیجیان برگزار شد و در پایان از سه نفر از فرهنگیان که نویسنده کتاب بودند و دونفر از قاریان قرآن که در استان رتبه برتر کسب کرده اند تجلیل به عمل آمد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اهمیت کار آموزش و پرورش در کلام رهبر عزیزمان به زیبایی مطرح شده زیرساخت فرهنگی کشور در دست فرهنگیان است.


سردار آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود : دشمن در تلاش است تا زیرساخت مهم کشور را که همان علم است دچار مشکل کند دشمن دوست ندارد ما پیشرفت علمی داشته باشیم و سعی دارد تا کشور را با مشکلاتی در خصوص آموزش مواجه سازد اگر بخواهیم کشورمان پیشرفت کند باید خود را از لحاظ علمی بالا ببریم تا به پیشرفت‌های قابل توجهی در کشور برسیم.


وی افزود: در جنگ شناختی که امروز بر علیه ما تحمیل شده است و ما به شدت با آن درگیر هستیم تلاش می‌کنند تا اذهان جوانان ما را تسخیر کنند و زمانی که ذهن جوان ما را تسخیر کردند.


وی ادامه داد: نکته اساسی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم استان ما انجام دادند مهم‌ترین نکته را که به آن اشاره کردند این بود که وحدت منشاء برکات انقلاب اسلامی است و ما هم باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار