نماینده ولی فقیه در سپاه خاش:

امروز دشمن در ایران وحدت میان اقوام و مذاهب را نشانه گرفته است

حجت الاسلام شیبک گفت: امروز، استعمار با توجه به وجود عامل وحدت، سعی می‌کند شکاف‌ها و اختلاف‌ها را از طریق مختلف قومی و مذهبی، میان شیعه و سنّی به وجود آورد.
کد خبر: ۹۵۵۹۲۱۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از شهرستان سیب و سوران؛ به مناسبت هفته بسیج حضور و تجمع پایوران سپاه و بسیجیان در محله کهن ملک شهرستان سیب و سوران با حضور، غلامعلی سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران و عیسی مهربانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیب و سوران و مهمان و سخنران برنامه حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستانی خاش و دیگر اعضای شورای اداری و تعدادی از بزرگان منطقه و بسیجیان انجام شد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستانی خاش حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک گفت :آن روز که جهان میان شرق و غرب مادّی تقسیم شده بود و کسی گمان یک نهضت بزرگ دینی را نمیبُرد، انقلاب اسلامی ایران، با قدرت و شکوه پا به میدان نهاد؛ چهارچوب‌ها را شکست؛ کهنگی کلیشه‌ها را به رخ دنیا کشید؛

حسن شیبک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستانی خاش افزود:انقلاب اسلامی همچون پدیده‌ای زنده و بااراده، همواره دارای انعطاف و آماده‌ی تصحیح خطاهای خویش است، امّا تجدیدنظرپذیر و اهل انفعال نیست. به نقدها حسّاسیّت مثبت نشان میدهد و آن را نعمت خدا و هشدار به صاحبان حرفهای بی‌عمل میشمارد، امّا به هیچ بهانه‌ای از ارزشهایش که بحمدالله با ایمان دینی مردم آمیخته است، فاصله نمیگیرد.


حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک ادامه داد:امروز، استعمار با توجه به وجود عامل وحدت، سعی می‌کند شکاف‌ها و اختلاف‌ها را از طریق مختلف قومی و مذهبی، میان شیعه و سنّی به وجود آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار