خبرهای داغ:

میدان‌داری بسیج در عرصه سازندگی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج باافتتاح ۲ طرح محرومیت‌زدایی در رامهرمز

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز از ساخت و تحویل ۲ باب منزل مسکونی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و گروه های جهادی به مددجویان شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۸۹۸
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج رامهرمز؛ آیین افتتاح و تحویل کلید ۲ باب منزل مسکونی به دو خانواده نیازمند در هفته بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار حفیظ اله تقی زاده در این مراسم بیان کرد: جهادگران عرصه سازندگی بیش از چهار دهه است که برای محرومیت‌زدایی و جهاد اقتصادی همه موانع را برداشته‌اند تا امروز با همت جهادی، سرپناهی برای محرومان و نیازمندان بسازند و شغلی برای افراد جویای کار و توانمند کردن خانواده‌ها ایجاد کنند.

 

وی افزود: امروز خدا را شاکریم که فرصتی شدتا بار دیگر شاهد صحنه‌های زیبایی به واسطه فعالیت جهادگران بی‌ادعای عرصه سازندگی باشیم، سنگرسازان بی‌سنگری که عرصه جهاد هیچگاه برای‌ آنها پایانی ندارد، چه آن دوران که در جبهه‌های نبرد با دشمن و پشت‌خاکریزها جنگیدند، چه امروز که در عرصه اقتصادی جهاد می‌کنند.

 

آیین افتتاح با حضور فرمانده سپاه ناحیه رامهرمز، شهردار شهر رودزرد، مسئول بسیج سازندگی و تعدادی از جهادگران بسیج با افتتاح دو باب منزل مسکونی برای محرومان برگزارشد و صحنه‌های زیبایی از ایثار و جهادگری خلق شد که این حس نوع‌دوستی کم از دوران دفاع مقدس ندارد.

 

این منازل مسکونی پس از تکمیل در شهرستان رامهرمز تحویل مددجویان شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز با تقدیر از همکاری بسیج سازندگی شهرستان افزود: طی چند سال اخیر بیشترین همکاری‌ها جهت بهسازی منازل مددجویان در موضوعات مختلف با بسیج سازندگی شهرستان‌ رامهرمز انجام شده است.

 

گفتنی است؛ یک باب از این منازل با همت و تلاش های شبانه روزی گروه جهادی عاشقان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز و دیگری با همکاری بسیج سازندگی شهرستان ساخته شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار