جانشین فرمانده سپاه روح‌الله در یادواره شهدای محله چهارده معصوم دلیجان؛

پیروزی از آن مردم غزه است/ حمایت‌ غرب از صهیونیست‌ها چراغ سبز جنایات در غزه

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله گفت: حمایت‌های غرب در حمایت تسلیحاتی، لجستیکی، نظامی، دفاعی و امنیتی از رژیم صهیونیستی برای تداوم و تشدید کشتار و جنایت در نوار غزه، لحظه‌ای قطع نشد.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۸۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی شامگاه گذشته در یادواره شهدای محله چهارده معصوم دلیجان با بیان اینکه ارتش رژیم صهیونیستی از نظر عملیاتی شکست خورده است، گفت: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی با مجموعه‌ای از مشکلات در نوار غزه مواجه است و این اولین بار نیست که این رژیم این گونه مفتضحانه تن به شکست می‌دهد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تاکنون 4 مرتبه با حماس وارد جنگ شده است و همه تلاش‌هایش برای توقف حملات موشکی از سوی حماس شکست خورده است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با شعار نابودی حماس وارد عملیات نظامی در غزه شد، تصریح کرد: امروز اسرائیل نه تنها نتوانسته حماس را نابود کند بلکه اکنون با محکومیت بین‌المللی مواجه شده است، حماس ثابت کرد که همچنان قدرتمند بوده و کنترل نوار غزه را به دست دارد و رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شروط مقاومت شد.

سردار عسگری ادامه داد: علاوه بر حمایت تمام قد غربی‌ها از رژیم صهیونیستی برای تداوم و تشدید کشتار و جنایت در نوار غزه، حمایت‌های غرب در حمایت تسلیحاتی، لجستیکی، نظامی، دفاعی و امنیتی لحظه‌ای قطع نشد.

وی با اشاره به کمک‌های نظامی، سیاسی و لجستیک کشورهای غربی به ویژه آمریکا به رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خاطرنشان کرد: علاوه بر حمایت سیاسی و دیپلماتیک، تمام قد غربی‌ها از رژیم صهیونیستی برای تداوم و تشدید کشتار و جنایت در نوار غزه، حمایت‌های غرب در حمایت تسلیحاتی، لجستیکی، نظامی، دفاعی و امنیتی لحظه‌ای قطع نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار