فرمانده سپاه سلمان:

فرهنگ شهادت کشور ما را در مقابل فتنه ها ایستاده نگاه داشت

فرمانده سپاه سلمان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت توانست کشور ما را در هجوم دشمنان ایستاده و مقاوم نگاه دارد.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۰۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زابل، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز در همایش دختران حاج قاسم که در مصلی شهر زابل برگزار شده بود اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی می داریم؛ فرهنگ جهاد و شهادت اگر نبود بی شک نهضت پیامبران عظیم الشان الهی و نهضت امام خمینی رحمت الله علیه به آن شیوه که باید رقم نمی خورد.

 

وی افزود: در طول مسیر مبارزاتی امام راحل این دلبستگان به فرهنگ جهاد و شهادت بودند که توانستند با مقاومت خود موفقیتی بزرگ را رقم بزنند و این مقاومت، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و بر چیده شدن نظام ستمشاهی شد.

 

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت توانست کشور ما را در هجوم دشمنان ایستاده و مقاوم نگاه دارد؛ دشمنان با تمام ظرفیت از ابتدای پیدایش انقلاب اسلامی فتنه های فراوانی را علیه ما برنامه ریزی کردند و خنثی کننده همه این فتنه ها مقاومت و ایثار مردم ما بود.

 

شفائی در ادامه تاکید کرد: امروز همین فرهنگ ایثار و شهادت است که توانسته در جنگ غزه موجب موفقیت و پیروزی برای فلسطینیان شود.

 

وی افزود: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث می شود تا این فرهنگ عظیم همواره زنده نگاه داشته شود؛ رمز موفقیت و پیروزی ما در سالیان گذشته تمسک به همین فرهنگ گرانبها بوده است و امروز و فردای ما نیز نیازمند همین فرهنگ می باشد.

 

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: دلیل موفقیت شهدای عزیز ما این بود که توانستند از فرصت ها بهترین استفاده و بهره را ببرند؛ حاج قاسم می فرمود هنر تبدیل تهدید به فرصت است و شهدای ما این هنر را به خوبی ارائه کردند و ما هم باید همین هنر را فرا گرفته و به کار بگیریم.

 

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: امروز شما دلدادگان به انقلاب اسلامی باید وظایف خود را به خوبی انجام دهید تا بتوانید خدمتی شایسته را ارائه دهید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار