امید آفرینی در اقدامی جهادی برای کمک به ازدواج جوانان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بسیجیان حوزه حضرت مریم مهرگان در اقدامی جدید در راستای کمک به نوعروسان قوم بلوچ با هدف تسریع در سوزن دوزی و دوخت لباسهای نوعروسان کمک کردند.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۷۰
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، مریم دهقانی، سرپرست حوزه حضرت مریم مهرگان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و روایات دین مبین اسلام مبنی بر ازدواج آسان جوانان و تشکیل خانواده بسیجیان پایگاه شهیده فوزیه شیردل اقدامات ارزشمندی جهت تحقق این هدف والا انجام دادند.

وی افزود: طرح جهادی سوزن دوزی لباس نوعروسان بلوچ که بسیار هزینه بر و وقت گیر است با همت بسیجیان حوزه در راستای کمک به نوعروسان قوم بلوچ در هفته بسیج انجام شد که با اجرای این طرح جهادی امیدآفرینی بین نسل جوان تعمیق و گسترش داده می شود.

دهقانی با اشاره به به بیانات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند:«خوشبختی عبارت است از آرامش، احساس سعادت و احساس امنيت، جشن و اسراف و زياده‌روی، كسی را خوشبخت نمی‌كند، مهريه و جهيزيه هم كسی را خوشبخت نمی‌كند، پايبندی به روشِ شرع است كه انسان را خوشبخت می‌كند.»، تصریح کرد: ما در راستای تحقق سخنان رهبر عزیزمان تمام تلاش و سعی خود را خواهیم کرد تا هرچه از دستمان برآید در راستای فرهنگ ازدواج آسان انجام دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار