خبرهای داغ:
تاجوک خبر داد

برگزاری کارگاه خانواده و مدیریت بحران اجتماعی در سامن

همدان-مسئول کتابخانه عمومی توحید سامن از برگزاری کارگاه خانواده و مدیریت بحران اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۵۶۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

سکینه تاجوک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر از برگزاری کارگاه خانواده و مدیریت بحران اجتماعی خبر داد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در زندگی ماشینی امروزه، شمار فرصت‌ها و تهدیدات افزایش یافته است و بروز نگرانی و بحران در عرصه زندگی رو به فزونی گذاشته است برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه مشاوره به خانواده‌ها می‌تواند باعث کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، روانی و اقتصادی خانواده‌ها باشد .

وی افزود: در این کارگاه آموزشی خانم ندا فرحی کارشناس روانشناسی که یکی از اعضا فعال و دلسوز  کتابخانه است، هر هفته با حضور و تدریس  در این کلاس بر بیان شیوه‌های مقابله با بحران در خانواده‌ها می‌پردازد.

مسئول کتابخانه توحید سامن در ادامه اظهار کرد: در این کارگاه  پذیرش صریح عامل استرس زا به جای انکار آن، حل مسئله با تاکید بر درمان به جای سرزنش، شکیبایی زیاد در مقابل بی حوصلگی، پیوند و همبستگی خانوادگی، نبود خشونت، پرهیز از پناه بردن به مواد مخدر و یا افراد ناسالم را از جمله مواردی دانست که به شرح و تبیین آن پرداخته میشود.

وی افزود: دراین کارگاه آموزشی به طور عینی به بررسی سبک و سیاق زندگی شهدا پرداخته می‌شود و همچنین هرهفته با معرفی یکی از کتاب‌های زندگینامه شهدا همراه می‌شود که همین امر باعث استقبال و همراهی اعضا کتابخانه با این کارگاه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار