خدمتگزار مردم هستیم/۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: همزمان با هفته بسیج، ۲۷ سری جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شوش اهداء شد.‌
کد خبر: ۹۵۵۸۴۷۱
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده سید عطاالله موسوی در آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امداد امام خمینی(ره)که امروز در مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار شد،گفت: خدمتگزار مردم هستیم و به عنوان بسیجی در خدمت نظام و پای کار نظام و انقلاب برای خدمت رسانی صادقانه به مردم هستیم و به این خدمتگزاری افتخار میکنیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: در یکی از بندهای بیانیه گام دوم انقلاب به صراحت آمده است، مسئولین طراز جمهوری اسلامی باید قلبشان بخ طور دائم برای رفع محرومیت بتپد.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: در دوران مسئولیت ،آنچه می ماند خدمت به مردم است و ما افتخار می کنیم که خدمتگزار مردم هستیم و با هم افزایی و همکاری‌های کمیته امداد و معاونت بسیج سازندگی ناحیه به منظور خدمت رسانی به مردم قدم های بیشتری برداریم.

وی بیان داشت: با مشارکت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شوش و کمیته امداد 27 سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان شوش اهدا شد.

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم لوازم ضروری شامل یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی و تلویزیون است که از کالاهای تولید داخل تامین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار