تلاش برای حل مشکلات مردم از ویژگی‌های مهم مدیر بسیجی است

استاندار قم یکی از مهمترین ویژگی های مدیر بسیجی را تلاش همه جانبه و جهادی برای حل مشکلات مردم عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۳۱
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید محمد آقامیری استاندار قم امروز در گردهمایی فرماندهان بسیج ادارات و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان که در تالار کرامت استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه بزرگترین افتخار بنده بسیجی بودن است، گفت: بسیج یک واژه نیست بلکه اقیانوسی به ژرفای تاریخ است. در زمینه اجرایی مدیران باید با روحیه بسیجی به حل مشکلات کشور بروند.

وی با بیان اینکه‌قانون ابزار دست مدیران برای حل مشکلات کشور است، اظهار کرد: اگر مردم برای حل مشکلات خود به سراغ ما می آیند، قطعا در مسیر آیین نامه‌ها به مشکل خورده‌اند که به سراغ ما آمده‌اند. 

وی افزود: در اینجا ما نباید بگویم که نمی‌توانیم کاری انجام دهیم بلکه باید از مسیر انعطاف‌های قانونی و تفسیرهایی که یک مدیر می‌تواند انجام دهد راه حل مشکلات مردم را پیدا کند. 

وی یادآور شد: قوانین برای ایجاد چالش برای مردم نیست بلکه باید تلاش کنیم که مشکلات مردم را از همین مسیر حل کنیم.

استاندار قم ابراز کرد: مدیران باید با روحیه بسیجی به حل مشکلات مردم اقدام کنند. اگر بنده در روزهای هفته در طبقه همکف استانداری در خدمت مردم هستم و در هر نوبت حداقل ۱۰۰ ملاقات مردمی دارم به این دلیل است که به مدیران استان نیز بگویم که همه شما باید همین مسیر طی کنید. آن هم بدون تشریفات و کارهای نمایشی بلکه باید مدیران کل مستقیما درگیر مشکلات مردم شوند و آنها را حل کنند.

وی با ذکر این مطلب که صندلی خدمت یک فرصت است نه یک غنیمت، اذعان کرد: نگاه مقام معظم رهبری به بسیج به سان همین شجره طیبه است که در همه عرصه ها باید متجلی شود. 

آقامیری اظهار داشت: مدیران باید رایحه خوش خدمت را به خانه‌های مردم منتقل کنند. مردم به راحتی تفاوت مدیر و کار خوب و بلد و کارهای اساسی و نمایشی را کاملا متوجه می شوند.

استاندار قم خاطر نشان کرد: در این عرصه باید کارهای عملیاتی برای حل مشکلات مردم انجام دهیم. مردم باید روحیه خدمت گذاری دولت ون ظام و مدیران این کشور و استان را عمیقا حس کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار