خبرهای داغ:
حجت الاسلام مغیثی:

قرآن قانون جامع برای سعادت بشریت است

همدان- امام جمعه شهرستان نهاوند قرآن را قانون جامع برای سعادت بشریت دانست و گفت: قرآن، کتاب خدا و قانون جامع برای سعادت بشریت است که باید پیاده شده و به آن عمل شود تا بشریت به سعادت برسد.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۱۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم رونمایی از کتاب «انقلاب اسلامی در نهاوند» اظهار کرد: کتاب در فرهنگ و ذهنیت ما بدون هیچ گونه قید و شرطی به قرآن اطلاق شده است که جامع همه معارف فقه به معنای کلمه است.

وی گفت: همه ما کتاب زیاد مطالعه می‌کنیم اما مطالعه و حفظ و تلاوت کتاب هیچ دردی را دوا نمی‌کند، اگر بنا باشد درد دنیا و آخرت دوا شود باید به کتاب خدا و قرآن عمل شود.

امام جمعه شهرستان نهاوند قرآن را قانون جامع برای سعادت بشریت دانست و بیان کرد: قرآن، کتاب خدا و قانون جامع برای سعادت بشریت است که باید پیاده شده و به آن عمل شود تا بشریت به سعادت برسد.

وی با بیان اینکه در کتاب دو نکته باید مد نظر باشد اولاً اینکه مطالب کتاب مستند و عقلانی باشد و ثانیاً به مطالب کتاب عمل شود، گفت: مردم نهاوند در بعد از انقلاب ولایت‌مدار و در همه عرصه‌ها حضور پر رنگ داشته‌اند و از نظر ایمان و اعتقاد توان مقابله با هر سطح مشکلات را دارند.

مغیثی ابراز کرد: مردم نهاوند مردمی متدین، انقلابی و ولایتمدار هستند که شاهد و گواه این حرف شهدای گروه انقلابی ابوذر و ۸۵۶ شهید شهرستان نهاوند هستند که در کتاب «انقلاب اسلامی در نهاوند» به آن اشاره شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار