خبرهای داغ:
میرزایی:

مقاومت با تدبیری به کار گرفته شده جنگ را به نفع خود رقم خواهد زد

همدان-مسئول فضای مجازی بسیج استان همدان گفت: مقاومت نه الان بلکه سال‌ها است که با اسرائیل در حال مبارزه بوده و با تدبیری که به کار گرفته‌اند این جنگ را به نفع مقاومت رقم خواهند زد.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۱۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حبیب میرزائی در نشست تبیینی طلاب مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار که به مناسبت هفته بسیج با با موضوع «تحلیل مسائل روز» برگزار شد، اظهار کرد: بحثی که امروز مطرح است این است که ثمره ۴۲ سال دفاع از فلسطین در زندگی ما کجاست؟ نقش دفاع از فلسطین در منافع ملی ایران کجاست؟ ما وظیفه داریم به این چالش‌ها پاسخ دهیم به این دو قطبی که در جامعه شکل گرفته و قشر مذهبی می‌گویند چرا ایران وارد نمی‌شود و قطب دیگر که مخالف و معارض فلسطین هستند و می‌گویند مگر ما در جایی رای داده‌ایم که میلیون ها دلار هزینه کنید و از غزه دفاع کنید.

وی ادامه داد: ما در مقابل این دوقطب وظیفه تبیین و روشنگری داریم، بنابراین ایران در طول این ۴۲سال بعد از انقلاب در مقابل کفر و استکبار جهانی یک جبهه ای به نام جبهه مقاومت ایجاد کرده که نه تنها مسلمانان بلکه مستضعفان جهان برافراشتن پرچم «لا اله الا الله» گفتمان مقاومت و انقلاب و صدور نرم افزار مقاومت در جهان اسلامی را داشته باشد.

مسئول فضای مجازی بسیج استان همدان اظهار کرد: در مقابل عده‌ای که می‌گویند چرا ایران مستقیم وارد جنگ نمی شود باید گفت؛ جمهوری اسلامی به وظیفه خود که رشد و بالندگی جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل است کمک کرده و ورود مستقیم ایران به جنگ این افکار عمومی را که متوجه ایران قوی و ابرقدرت شده به سمت و سوی اینکه ایران ناقض حقوق بشر است جلب می‌کند و باعث می‌شود همه دولت‌ها و کشورهایی که موافق ررژیم غاصب هستند و اسرائیل را به رسمیت شناخته‌اند علیه ایران ائتلاف کرده و به ایران حمله کنند، بنابراین طبق سخنان سید حسن نصرالله مقاومت نه الان بلکه سال‌ها است که با اسرائیل در حال مبارزه بوده و با تدبیری که به کار گرفته‌اند این جنگ را به نفع مقاومت رقم خواهند زد و هرگاه ایران بداند که غزه در حال سقوط است وارد جنگ شده و از کرامت مسلمانان دفاع خواهد کرد.

وی بیان کرد: اینکه می‌گویند چرا ما باید گرسنه بمانیم ولی میلیون‌ها دلار صرف منافع فلسطین شود، باید تبیین کرد بر مبنای عقلانیت و طبق روایات معتبر باید با دشمنان در خانه خود آنان جنگید تا جنگ به سرزمین اسلامی نکشد و هرگاه صدای مظلومی را می‌شنوید باید از مظلوم دفاع کرد چرا که ممکن است ظلمی بالاتر از آن گریبان‌گیر شما شود.

میرزائی در پایان در مورد لایحه عفاف و حجاب گفت: به نظر می‌رسد این لایحه الزامات خوبی در راستای رعایت عفاف و حجاب داشته باشد اما دستگاه‌های حاکمیتی باید در وهله اول خود ملزم به رعایت این قانون باشند تا تاثیر آن در جامعه ملموس شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار